25 Mayıs 2017 Perşembe

Kız Arkadaşım Dokuz Kuyruklu Bir Tilki Kitap Yorumu



"Kız Arkadaşım Dokuz Kuyruklu Bir Tilki" turumuz @otakukutuphanesi 
@hayalperestinzamanyolculugu ben ile devam ediyor. Ben kitabı bitirmenin heyecanı ile hemen yorumumu yapayım.

Kız Arkadaşım Dokuz Kuyruklu Bir Tilki adından anlaşıldığı gibi değişik bir roman. 

Aslında kitaptan önce dizisi yayınlanmış ve oldukça da sevilmiş bir hikaye. Şu anda romanlanmış olarak bize kadar gelmiş durumda. Diziyi seyredenler hikayeyi biliyor ama ya benim gibi hiç seyretmemiş olanlar? Onlarda kitabı okuyarak öğreniyor.

#kitapyorumu
Roman; aksiyon film yıldızı olmak isteyen Woong dedesini atlatarak, ondan kaçmak isterken bilmediği bir yere gider. Bir tapınakta olduğunun farkına varan kahramanımız halasına ulaşmak için rahipten ödünç aldığı telefona onu aramaya başlar. halasının numarasını ezbere bilmeyen Woong rastgele numaraları çevirirken telefonun diğer ucunda bir kız sesi duyar.

Telefon kapalı olduğu halde konuşan kız duvarda bulunan resme 9 tane kuyruk çizmesini söyler. Woong ilk başka bu isteği yerine getirmek istemez ve korkar. Ama kuyrukları yapmaya başlar. Dokuz kuyruk tamamlandığında beş yüz yılıdır resmin içine hapsedilmiş olan Gumiho güzel bir insan silületine bürünerek serbest kalır.

Artık, Gumiho Woong'un peşini bırakmayan insan görünümlü bir tilkidir. Buraya kadar olan kısım kitabın ilk bir kaç sayfasından ibaret. 

Bundan sonra ise asıl hikaye başlıyor.

Efsaneye göre Dokuz Kuyruklu Tilki korkunçtur ve insanların ciğerini yemektedir. 

Woong bu korkuyla baş başadır artık. Ölmek mi yoksa Gumiho'ya hizmet etmek mi? 

Woong kararını verir. Aksiyon yıldızı olacak ve bu işten sıyrılacaktır. 

Woong yeni görevinden hiç memnun değildir. Belirli bir süre dokuz kuyruklu tilki ile yaşamak zorundandır. Gumiho'nun istekleri vardır. 

Sürekli aç olan karnının doyurulması gerekmektedir. Woong sürekli et bulmak zorundadır. Woong Gumiho'nun sürekli yanında bulunmasından hoşnut olmaz. 

Onu atlatmanın türlü yollarını bulmaya çalışır. Onu kandırır, kızar, hakaret eder ve bazen de kaçıp gider. 

Aktör olma yolunda bile onu kullanmaya çalışır. Romanla ilgili anlatılacak onca kelime ve olay varken ben artık susuyorum.

Simdi biraz hissettiklerime gelirsem; ay ben nasıl Woong'a kızdım anlatamam. Davranışları, aşağılayıcı hareketleri, hakaretleri... 

Okurken sinir oldum. Zavallım kuyruklu tilkim bir çok duyguyu bilmeden o davranışları maruz kaldı. Ama biraz olsun da akıllan mı? Evet.
Tilki de olsa insan gibi duyguları yaşamaya başladı.

Roman ben sinir olana ola, bazen gülerek bitti. Son sayfaları okurken "Hadi aklın başına geldi mi Woong?"dedikçe son sayfayı okudum ve sonunu öğrenemedim. 

Roman devam edecek sanırım. 

Güzel, eğlenceli fanları oldukça yüksek olan romantik, komik bir roman okumak isterseniz. Hadi buyurun okuyun derim.

Sevgiler 

Elmas

4 yorum :

  1. Dizisinden bile bihaberdim ben.Kitabın konusu da biraz fantastik..ilgi çekici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazda komik ilerliyor. Devam kitabını bekliyorum:)

      Sil
  2. ilginç bir kitaba benziyor,
    sayfanızı yeni takibe aldım, bende beklerim,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet farklı tarzda bir kitap. Hoşgeldiniz:) Bende size geliyorum:) Sevgiler

      Sil