17 Temmuz 2017 Pazartesi

Yarıyıl Raporu - Mim





Merhabalar 

İlk defa mimleniyorum:) Mim'in konusu da hem de çok güzel. KİTAPLAR

morduslerkitapligi Beni bu mime davet etmiş, bende katılmaz mıyım? 

Bu yarıyılda okumuş olduğumuz kitaplarla ilgili 14 soruyu seve seve cevaplamaya çalışacağım da, okumuş olduğum 39 kitap içinden nasıl seçim yapacağım O işte en zoru. 

Hadi başlayalım o zaman 


1) Şu ana kadar okuduğun en güzel kitap?

Zaman zaman ve bazı dönemlerde bazı kitaplar ruhuma çok iyi geliyor. Bu yarı yıl için cevaplarımı verirsem Sinem Çelebioğlu’nun ilk kitabı Şans Kurabiyem'i diyebilirim. Kitap sayesinde kendisi ile çok güzel bir arkadaşlığa adım attık ve sağlam adımlarla ilerliyoruz. 




2) Şu ana kadar okuduğun en iyi devam kitabı?

Pek devam kitapları okumuyorum. Sebebi; çok sabırsız olduğum için beklemek bana işkence gibi geliyor. Bu yarıyıl, Piyon, Vezir ve Şah serisini çok beğendim.




3) Okumak istediğin ama henüz okuyamadığın yeni çıkan bir kitap?

Kayıp Kız'dan sonra çıkan Karanlık Sular okumak istediklerim arasında. 


4) İkinci yarıda çıkmasını çok beklediğin bir kitap?

Aslında iki tane var. Birincisi Yetim Kraliçe ve Aristo ve Dante Evrenin Sırlarını Keşfediyor kitaplarının devamlarını merak ediyorum. 




5) Seni hayal kırıklığına uğratan kitap?

Stefan Zweig'den Ay Işığı sokağı. Beni karamsarlığa sürükledi.  Yazarı bildiğim için bu kitap eski tatlarını vermedi. 



6) Seni şaşırtan bir kitap?

Başak Sayan'dan Ölü Kuşların Sessizliği. Çok beğenerek ve merak ederek okudum. 



7) Favori yeni yazarın?

Yine iki cevap veriyorum. Tarık Tufan ve Hasan Ali Toptaş 




8) En yeni favori karakterin?

Safir'den Evangeline, kısaca Eva



9) Seni ağlatan kitap?

Murat Tavlı'nın son kitabı Kuytu oldu. 




10) Seni mutlu eden kitap?

Son okuduğum kitap. Zeynep Saraç'tan Gri Mavi



  
11) Kitaptan uyarlanan en beğendiğin film?

Bu yıl okuduğum kitaplardan film olanı olmadı. Bence Piyon, Vezir ve Şah olsun isterim.


12) Bu yıl yazdığın favori kitap yorumun?

Tüm yorumlarımı çok seviyorum. Özenerek hazırlıyorum. En çok okunan iki kitap yorumumu söyleyeyim o zaman. Birincisi Şans Kurabiyem ikincisi de Piyon 

  
13) Bu yıl satın aldığın en güzel kitap?

Yine zor bir soru. Kitap almaya başladığımda 4 veya 5 tane birden alıyorum. Seçimlerime dayanarak hepsi çok güzel.  

14) Yılsonuna kadar neleri okumak istiyorsun?

Kelebeğin Kaderi, Gömülü Şamdan, Bağımlı Bağımsız, Schindler'in Listesi, Yemin, Aynadaki Sır, Mavi Köpeğin Gözleri, Gelin ve ve niceleri... 

Hımmm. Ben kimi davet etsem acaba? Esra'yı, Kübra'yı ve Selcan'ı davet etmek istiyorum. 

Bakalım onlar ne cevap verecekler? 

Tüm kitap yorumlarımı yasamaacilanpencere.com ve soylentidergi.com'da bulabilirsiniz. 

2 yorum :

  1. Piyon serisi çok merak ettiğim serilerden :) Bu arada Ay Işığı Sokağı'nın kapağına bayıldım ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyon serisini gerçekten okuyun. Çok büyük keyif alacaksınız. ben çok sevdim ve uzun bir aradan sonra yeniden okuyacağım. Ay Işığı kapağı gerçekten güzel. İş kültür yayınları kapak konusunda oldukça başarılı. Sevgiler:)

      Sil