26 Haziran 2018 Salı

Kötülük Tohumları Kitap Yorumu




Katiller Çetesi 4, kitabı Kötülük Tohumlar’ından sahneye gizemi ile Nora Kesler çıkıyor.

İzabeli’in manevi annesinin Dina’nın kaçırılması ile macera başlıyor. Korunduğu evden kaçırıldığını anlayan ekip bir not bulur ve Dina’nın peşine düşerler. Kaçırılan sadece Bayan Gregory değildir.

Bırakılan notun peşine düşen örgüt üyeleri karşılarında dimdik bir kadın bulurlar. Nora Kesler

Nora’nin tek bir isteği vardır ve bu istek 48 saat içinde gerçekleşmesi gerekmektedir. Yoksa tüm rehineler ölecektir.

Nora’nın amacı, ekip üyelerinin herkesten sakladığı bir sırrı öğrenmektir.
Zaman azdır ve itiraflar ardı ardına başlar.

Okuyan bilir, okumayana da fazla detay vermeden kendi görüşümü anlatırsam; yine tek nefeste soluksuz okudum. 

Başlar başlamaz 105 sayfa geride kalmıştı ve devamını getirmek için zamanı kovaladım.

Nora’nın aklını, stratejisini, yaptığı manipülasyonları çok beğendim. Akıl oyunları çok iyiydi. Kurgu yine heyecan dolu dolu ilerledi. İtiraflar ardı ardına patlayınca karakterlerin önemli sırlarını da öğrendik. Beni Niklas şaşırtırken, İzabel bazen sinir etti. Kıskançlık ve hırçın halleri tavan yaparken, kendi iç dünyasında öz güvenini tartışmasını da ayrıca çok üzüldüm.  Fredric’in ortaya çıkmasını sürekli beklerken, Victor’n yine o akıllı cool hallerine bayıldım.

Nora? 
Bence baştan sona mükemmeldi. Kendinden emin akıllı kadının hali bir başka. Herkesi şaşırtmayı başardı mı? Bence evet ve seriye bambaşka bir yön verdi.

Yazar seyre yeni soluk ve yeni karakter getirmekle çok iyi yapmış. Seri okutuyor kendini.

Bu seriyi seviyorum. Sizde sevenlerden misiniz?



6 yorum :

  1. Seriyi okumadım ama yazdığın ve anladığım kadarıyla oldukça sürükleyiciymiş konusu...

    YanıtlaSil
  2. Kitap kapağı çok hoşuma gitti. Anlattığın gibi güzelse hadi bunuda ekledim hadi.:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kitabın kapağı ayrı güzel ve dünya üzerinde en çok okunan seri:)

      Sil
  3. Bu seriyi almayı düşünüyorum ama iyi midir karar veremedim açıkçası.... Bayılanlar çok ve sanırım ütopik kitaplar yada fantastik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence alın:) Değişik bir tarzı var. Bir çok pis iş geçiyor kitapta. Çabuk okunuyor

      Sil