18 Haziran 2018 Pazartesi

Ölene Dek Beraberiz Kitap Yorumu




Onu önemsemekten vazgeçtiğimi de hiç sanmıyordum. Delice geliyordu, biliyordum üstünden on yıl geçmişti. Ama bazen, birine bu kadar değer verince,  ne olursa olsun bu duygudan vazgeçilmediğine inanıyordum."


Damat olarak ün salmış bir seri katilin elinden kurtulmayı başaran tek kadındır Sasha. Kurbanını elinden kaçırmayı kendine yediremeyen Damat kendi boğazını keserek hayatına son verir. 

Hem ruhen hem de fiziken ağır darbeler alan  Sasha annesini, çok sevdiği arkadaşı Marende’yı ve sevgili Cole’yi ardında bırakarak gider. 

On yıl geçer ve tekrar kasabasına geri dönen Sasha, dönmesiyle birlikte geçmişin gölgesi üstüne yeniden çöker. 

Daha geldiği gece aracının camları kırılır ve olaylar başlanır. Sasha ne kadar yaşananları geçmişe bağlamamak istemese de olaylar ardı ardına gelmeye başlar. Biri veya birileri geçmişi ile ilgili Sasha’ya zarar vermek ister. Ama kim? 

Roman baştan sizi içine çok fena çekiyor. Hızlı okunuyor. İlk başlarda Sasha’nın yaşadığı korkunç günlerden kalan kötü anıları okuyor, yaşadığı cinsel istismarın, dayakların acısını yüzünüzü buruşturarak okuyorsunuz. 

Bu üzüntülü sayfaların arasında çıkıp gelen gençlik aşkı Cole romanı bambaşka tarafa çekiyor. Sasha’nın karşısına çıkıyor, yanında durarak onu sahipleniyor sıcacık seviyor, koruyup kolluyor. 

Onların On yıl sonra yeniden bir araya gelerek yüzleşmelerin olduğu sayfalar çok güzel ilerliyor. Romanda bir güzel şey oluyor bir kötü.

Saaha’nın peşini aksilikler hiç bırakmıyor. Cole sürekli  çözüm bulmaya çalışıyor ve kitabın son sayfalarına kadar bu heyecan hep devam ediyor. 

Sonunu farklı tahmin etsem de kafamdaki o isim hep o kişi yanlış dedi ve yanılmadığımı anladım. He şeyin çözüldüğü san yaprakları heyecanlanarak okudum. 

Uzun zaman sonra beni biraz geren, ayrıca çok beğenmemi sağlayan heyecanlı bir kitap oldu Ölene Dek Beraberiz.  

Son sözüm romanla çok güzel uyum sağlayan kitabın kapağı. Neden böyle bir kapak tasarımı yapıldığı kitabın o güzel sayfalarında yazılı.


13 yorum :

  1. ilginç bir kitaba benziyor okuma listeme alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyemi dikkate aldığın için sevinirim. Okuma fırsatın inşallah olur. Gerçekten keyifli bir kitap:)

      Sil
  2. Çok ilginç bir kitap merak uyandırdı bende :)

    Bu arada yeni keşfettim bloğunu takibe aldım seni de beklerim.

    birsenle.com

    YanıtlaSil
  3. Cole olmasın sakın hani en yakınında, ayyyyy içim ürperdi birden :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Hoş geldiniz:) Bende bakıyorum şimdi size. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hımms okurum bunuuuu cinayet gerilim felan iyi iyi :)

    YanıtlaSil
  6. Gerilimi severim. Hemen listeme aldım canım. Sağol.

    YanıtlaSil
  7. Gerilim severim. Listeme aldım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil