26 Eylül 2018 Çarşamba

Victor Kitap Yorumu





“Özür dilerim, İzabel. Tanıştığımız gün için, seni Javier Ruiz’in yerine geri götürmediğim için, Izel’e seni vermediğim için, zayıflığım seni tehlikeye soktuğu için, gerçek bir hayatı, benim tek bildiğim acının ve korkunun değmediği bir hayatı sana sunamadığım içini bugün hem de benim yüzünden öleceğin için, sana aşık olduğum için ve diğer her şey için… Özür dilerim. “


Katiller Çetesi serisine okumaya başladığımda bende en çok merak uyandıran karakterdi Victor.
Sabırsılzıkla Victor'u okuyacağım zamanı beklemiştim ve sonunda okudum. 

Kitap, Victor ve Izabel’le güzel bir tatil yapmak için gittikleri yerden kaçırılınca ikilimiz kendilerini birden geçmişin gölgesinde bulurlar.

Victor’un geçmişe ile hesaplaşma vaktidir. Hem de sevdiğinin kadının gözlerinin önünde sorgulanmaya başlar.

Kitabın adından da belli olduğu gibi kitap bütünüyle Victor’a ait.

Vctor’u okumaya başladığımda hiçbir olayın gizli kalmayacağını yapılan doğru veya yanlışların bir gün yüzüne tokat gibi çarpacağını hissettim. Nitekim de öyle oldu.

Elime alıp kitabı okumaya başladığımda 187 sayfaya nasıl geldiğime şaşırdım. Victor’un gizli saklı geçmişi Izabel’in önüne bir bir serildiğinde, Izabel’in dik ve kendinden emin hali, hep Victor’u desteklemesi harikaydı ve Izabel'in fevri hali, bu seride gözüme pek çarpmadı. 

İzabel'in yaşadıklarından sonra içindeki gelgitler bana göre hep normaldi. Bazı okuyuculara göre Izabel çok yanlış yapsa da ben hep empati kurarak Izabel'i destekledim .Bu kitapta daha da çok gözüme girdi diyebilirim ama Victor için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. 

Geçmişindeki acımasız davranışları, sergilediği tutum, kafasında ki planlar, İzabel'i denemesi bana çok bencilce geldi. 

Belki de haklı sebepleri vardı ama yine çok bencil şeyler yapmış olması beni gerçekten kızdırdı. En azından Izabel’i harcamaması beni sevindirdi desem de aldığım küçük bir spoide Lydia her taşın yer değiştirmiş olacağını öğrendiğimden beri şimdi bu anlık düşüncelerimi rafa kaldırdım ve Lydia’da daha keskin cümleler kuracağımı tahmin ediyorum. 

Her kitapta ayrı bir olay ve karakterin derinliklerinin işlendiği Katiller Çetesi türünde gerçekten iyi bir roman ve çok hızlı okunuyor. 

Daha serinin bitmesine çok varken ben sabırsızca serinin tamamlanıp bir son bulmasını istiyorum. Roman da olsa bu kadar kötü insanların bu dünyada olmasını istemiyorum.



3 yorum :

  1. Bu seriyi beğenenler olduğu kadar beğenmeyenler de çoğunlukta. Okumakla okumamak arasındayım.

    YanıtlaSil
  2. Aslında haklısınız. Seven de var sevmeyen de. Çok eleştirende. Ben severek takip ediyorum seriyi. Oldukça uzun bir seride. Bir deneyin sevmezseniz, bırakırsınız.

    YanıtlaSil
  3. Sen kitapları yazdıkça bende okuma isteği daha da artıyor inan..11 kitabın hepsini de okumak istiyorum ben..

    YanıtlaSil