15 Mayıs 2014 Perşembe

Tarihe Acı Bir Gün Daha Eklendi #Soma

Eşimle karar aldık evimizde iki senedir akşam haberleri izlemiyoruz. Gündemde ne varsa internet ve radyodan takip etmeye çalışıyoruz. 

Ülkede veye dünyada o kadar çok kötü şeyler oluyor ki, akşam yemek yerken kötü haber seyretmek hiç güzel değil. Helede evde küçük çocuğunuz varsa kötü gördüğünüz her şeyi hemen değiştiriyorsunuz. 

Somo'da yaşanan felaketi dün sabah işe geldiğimde öğrendim. Ben daha üstümden çocuk cinayetlerini atamazken, şimdi de yüreğim kara kömürle kaplandı. 

Tüm gün yayınlanan haberleri, yaşananları her defasında artan  ölümleri duydukça tüylerim diken diken oldu.

Biz felaketin acısını bulunduğumuz yerde yaşıyoruz ve yüreğimiz dağlanıyor. Ya birde orada olsak, feryatları duysak, kararmış bedenleri görsek... Daha da kötü olmaz mıyız?

Kiminin kocası, kiminin oğlu, kiminin kardeşi, Kiminin babası, kiminin akrabası. Birilerinin en sevdiği. 

Ne kadar içimiz yansa da, hissetsekde  biz dışarıdayız şu anda. Ölüm düştüğü yeri kavuruyor. 

Kaç hanede ölümün soğukluğu var yaşanan. 

Önce ülkemizde, sonra dünyada felaketler olmasın.  Bize bahşedilen bu dünyayı kötülük ve ölümler olmadan yaşayalım. 

Daha ne söylenebilir ne yazılabilir bilmiyorum. Bugün hiç çalışamıyorum onu biliyorum. 

Allah ölenlere rahmet, kalanlara sabır, yaralı olanlara şifa versin diyebiliyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder