21 Kasım 2016 Pazartesi

35. Uluslararası İstanbul Kitap Fuarı


35. Uluslararası İstanbul Kitap Fuarı dün itibariyle bitti. başladığı günden beri gitmek için sabırsızlanıp duruyordum ve dün sabah erkenden kalkıp fuar yolunu arşınlamaya başladım. 

Kendimi tutamayacağımı biliyordum ve neler alacağımdan kokuyordum. 

Biraz da olsa kendime hakim olmayı başardım diyebilirim. 

Fuar sanki geçen yıllara göre daha bir kalabalıktı. Bu beni gerçekten çok memnun etti. Demek ki artık okuma oranımız yükseliyor ve kitaplara olan ilgi artıyor. 

Hoşuma gitmeyen tek durumsa kitap fuarlarının halka ücretsiz olması. Öğrenci ve öğretim görevlileri dışında ziyaretçilerden 5 TL alınmasını maalesef hoşgörüyle karşılamıyorum. 

Bir diğer dikkatimi çeken hususta bazı kitapların, kitap sitelerinde daha ucuz satılmasıydı.

Yine maalesef ki fuardaki indirimle kitap sitelerindeki indirim oranlarının birbirlerini tutmaması gerçekten ilginç.

Bu seneki fuar ziyaretimde beni mutlu eden bir diğer detayda daha önce mail üzerinden tanışmış olduğum bir kaç kişi ile yüz yüze görüşme fırsatı yakalamam oldu:))

Kitaplar sayesinde sürekli yeni arkadaşlıklar ediniyorum ve gerçekten çok mutlu oluyorum. 

Yine bir fuar bitmiş oldu ve evde okunacak onca kitapların arasına yeni kitaplarımda eklenmiş oldu. 

Bana bolca okumalar şimdiden:)) 

Aldıklarım: 

Pegasus Yayınları& Çevrimiçi Kız (kızım Damla'ya)

Altın Kitaplar& Kemal'in Brüksel Günlüğü (oğlum Berke'ye)

Ephesus Yayınları& Babam İflas Edince

Aranus Yayıncılık S*ktir Et- hayatta Hiç Bir Şey Senden Önemli Değil

Mendirek Yayınları &Yasak Cennet ve Gelinim 

Yitik Ülke Yayınları& Yeşil Bisikletli Kız ve Yatır 

İthaki Yayınları & Z Raporu, Alengirli Şiirler ve Tesirsiz Parçalar 

Daha da alırdım da artık kendime hakim olmam gerekiyordu:))  Önümüzdeki üç ay kitap almasam okunması gereken kitaplarım anca bitiririm. bakalım almadan ne kadar sabredeceğim.


1 yorum :

  1. Ben bu sene gidemedim:( geçen sene de internet fiyatları ile ya aynıydı ya da inrernet fiyatları daha uygundu:) sevgiler...

    YanıtlaSil