9 Mayıs 2017 Salı

3. Yaşama Açılan Penceredir Kitap & Ankara Buluşması

Yaşama açılan Pencere olarak üçüncü etkinliğimizi 30 Niasan'da beş blogger arkadaşımızla birlikte Kızılay'da bulunan Bounty Cafe'de düzenledik.

Etkinlik tarihi gelene kadar hiç heyecanlanmayan ben, pazar sabahı heyecan içinden uyandım. 10 dakika fazla uyumam neredeyse uçağı kaçırmama sebep olacaktı.

Etkinliğimiz sayesinde ilk defa Ankara'ya gidecektim. Artık kesin heyecan vardı.

Zamanım fazla olmasını Anıtkabir'e gitmeyi o kadar çok istedim ki anlatamam. Sabah gidip akşam döneceğimden Anıtkabir'e gidemedim.

Belki başka sefer gitmeyi planlayabilirim.

Uçaktan indikten sonra yarım saatlik bir kara ulaşımından sonra Kızılay meydanında indim.

Buluşacağımız mekan meydana çok yakındı ve biraz tarifle mekana ulaşmış oldum.

Zaman ilerledikçe yavaş yavaş toparlanmaya başladık. İlk gelen kozmakitap Nilüfer oldu. Eskisehirden kızı ile birlikte etkinliğimize katıldı. Uzun zamandır takipeleşip, yorumlaştığım bir blogger arkadaşımla yüz yüze bir araya gelmek, kitaplar hakkında konuşmak, tanışmak ayrı bir keyifliydi.

Şu an düşündüklerimi anlatmakta zorluk çekiyorum:))

Sırasıyla tamamlanmaya başladık. birtutamcilek Yasemin, ugurbocegininkitaligi Seda, kzlgezegen Gizem, sonsayfasihayat  Nurhayat

Hep beraber yedi kişi başladık kitaplar hakkında konuşmaya.

Aradan biraz zaman geçince, diğer etkinliklerimizde olduğu gibi bir yazarımızda bize katıldı.

Sevgili Tolga Aydoğan

Ben okuduğum bir kitabın, helede kitabı çok beğenmişsem yazarı ile konuşma fırsatı yakaladığımda acayip bir hal alıyorum.
başka bir Elmas çıkıyor ortaya.

Tolga Bey o kadar samimi ve sıcaktı ki, bize harika dakikalar yaşattı.
Yazarcı kimliği dışında senaristlik de yapan Tolga Bey'in son çalışmaları ile detayları öğrendiğimde o an kendimi çok özel hissettiğim doğrudur:)

Nezdinizde tekrar kendisine çok teşekkür ediyorum.

Tolga Bey'in Son İstasyon kitabını 15 Mayıs'ta 4 kişilik bir grupla okumaya başlıyoruz. Bize katılmak ister misiniz?

Tolga Bey'in Kalbimde Bozcada Bir Yara Kitabını merak ediyorsanız, yorumuma bir bakabilirsiniz.

Bize yine inanarak destek veren yayın evlerimiz, kitaplarını severek gönderdiler.

Hepsine ayrı ayrı çok çok teşekkür ederiz.

Minval Yayınları

Yitik Ülke Yayınları

Göz Seğirmesi kitap yorumum için;

Sola Yayınları

Yine çok güzel bir gün geçirdik. Çok güzel konulara değindik birbirimizden bir çok bilgi aldık.

Daha önceden tanıdığımız Şafak'la benim ortak arkadaşımız Sena'da hem bizimle hasret gidermek hem de  etkinliğimize katılarak kitap kurdu kişiliği ile renk kattı.

Etkinlik bitip hepimiz dağıldığında yüzümüzde tatlı bir yorgunluk, cebimizde güzel anılarla ayrıldık mekandan.

Uçuş saatime daha vakit olduğundan Sena ben Şafak oturup güzel bir sohbet ederek kahvelerimizi içtik.

Benim için Ankara yolculuğu güzel arkadaşlıklar ve kitaplarla bitti. Bilinçaltımda saklandı.

Etkinliğimiz katılan değerli blogger arkadaşlarıma, destek veren tüm yayın evlerine, ekip arkadaşım Sevgili Şafak'a teşekkür ederim.

Bir sonraki etkinliğimiz nasıl olur, Nerede olur bilinmez ama biz kitap dostları ile bir arada olmayı gerçekten çok seviyor ve istiyoruz.

Yaşanan çokça anı, yazılabilen bu kadar yazı ile artık yazımı bitireyim.

Etkinlik detayları ınstagram hesabımızdan takip edebilirsiniz.
Detaylı kitap yorumlarının olduğu yasamaacilanpencere.com sitemizi de takip etmeyi unutmayın:))

Sevgiler

Elmas

10 yorum :

1. Güzel bir etkinlik olmuş :D

2. Harika bir etkinlikti canım. Yeni etkinlik yakın illerde olursa yine sizi görmek isterim :))

1. Neden olmasın. Bende çok isterim. Eskişehir'e gelirsem seni mutlaka arayacağım. Görüşmek üzere. Sevgiler...

3. Başlattığınız etkinliklerden birine katılıp o tadı almış biri olarak yine çok güzel, renkli ve bol sohbetli bir blogger buluşması olduğunu düşünüyorum. Tolga beyi tanımıyordum ama kitaplarına göz atacağım, ilgimi çekerse okumayı düşünüyorum. Şafak hanımla birlikte öncüsü olduğunuz bu tür etkinlikler bu şekilde mümkün olduğunca çok bloggera ve yayınevine ulaşarak devam eder umarım. :)

1. Değerli yorumun için teşekkür ederim

İlk etkinliğimiz sizlerleydi. Sizin yeriniz bende hep farklı. Kitapseverle buluşmak için elimizden geleni yapıyoruz. Senin dediğin gibi umarız çok kitapsever ve yayınevine ulaşırız. Sevgiler:))

4. Canım iyi ki geldiniz o zaman bir daha ki sefere Anıtkabir ziyareti yapıyoruz

5. gerçekten çok güzel olur. Buda yeniden Ankara'ya gelmek için iyi bir sebep olur bana:)

6. Ya gerçekten harika bir blog sayfanız var sevgili deep sayesinde blog sayfanız keşfettim ve takibe aldım umarım bende bir gün blogger buluşmalarında yer alırım başarılar diliyorum :)

1. Sevgili deep çok tatlı. Bu camiada hiç bencil değil. Paylaşım yaparak tanıtmayı çok seviyor. Sayfamı beğendiğinize çok sevindim. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Saygılar sevgiler benden size:)