8 Mayıs 2017 Pazartesi

Harika Kanatlar Oyuncakları




Merhabalar 

Trt Çocuk çizgi filmlerini sevmeyen çocuk yok sanırım. Benim oğlumda onlardan bİri. Televizyon izlemeye başladığından beri yaşımız büyüdükçe favorilerimiz değişti ve belirli dönemlerde bir karakteri  daha çok sevdik. 

Uzun süre Pepee, (gerçi hala onsuz uyumuyoruz) ardından Keloğlan, Arı Maya, şimdilerde Rafadan Tayfa ve Harika Kanatlar. 

Rafadan Tayfa'yı bende çok seviyorum diyebilirim. 

Harika Kanatlar'da son zamanlarda takip ettiğimiz, maceralarına ortak olduğumuz bir çizgi film.

Harika Kanatlar oyuncakları pek mağazalarda yok. Ama biz 23 Nisan etkinliğine sponsor olan Karakter Dükkanı sayesinde internet sitesinden seçim yapıp Jerome ve Jet aldık. Biri mavi, biri kırmızı. 

Berke'nin en sevdiği renkler:)

Uçak pilotu olmak isteyen bir erkek çocuğuna verilecek en güzel hediyelerden bir tanesi Harika Kanat Oyuncakları.

Benim en ufak yeğenim Ayaz 2,5 yaşında. Bize her geldiğinde direk Berke'nin oyuncaklarına koşturur. Hafta sonu yine bir koşuşturma halinde odaya dalınca bir çığlık attı. Ve Harika Kanatlar oyuncakları. 

Ayaz, deli gibi çoştu ve Harika Kanatlar uçakları gidene kadar elinden düşmedi. 

Ne çok çocuk Harika kanatları seviyormuş. 

Güzel ve bol çeşitli ürünleri ile bize yardımcı olana Karakter Dükkanına güzel hediyesi için teşekkür ediyorum. 

Karakter Dükkanı hakkında ve ürünleri ile ilgili daha öncede bir yazı paylaşımı yapmıştım. Bir önceki yazımı okumak için tık tık 


Karakter Dükkanı kostüm, tekstil, oyuncak, kozmetik ve çocuk odalarından olan geniş bir ürün yelpazesine sahip,en sevilen ürün karakterlerinin lisanslı ürünlerini İnternet ortamında satan güvenilir bir alışveriş sitesi. 

İstanbul içi 6 saat gibi kısa sürede teslimat yapan, sipariş verilen ürünleri aynı gün kargoya veren, ücretsiz iade sitemi olan müşteri memnuniyeti odaklı tamamen çocuklara yönelik alış veriş sitesinde bir çok lisanslı ürünü fazla arayış içine girmeden rahatlıkla temin ediliyorsunuz. 

Sevilen karakterler, veya yeni karakterlerle birlikte site kendini güncelleyerek. talep ve isteklere göre yenilik gösteriyor. 

Buradan karakter dükkanına sesleniyorum. En kısa zamanda Rafadan Tayfa ürünlerini de bekliyoruz. 

Yeniden görüşmek üzere 

Sevgiler 

Elmas


2 yorum :

  1. Ay ne kadr güzellermis benim kizimin henüz ilgisini cekmesede ben seviyorum 😀 meraba bu arada 💕😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)) Bende. Onunda ilgisini yakında çeker diye düşünüyorum.

      Sil