24 Mayıs 2018 Perşembe

Mühürce'den Kitap Mühürü


Merhabalar

Bu yıl ki anneler günü hediyemi biraz size anlatmak istiyorum. Kızım Damla her sene karşıma farklı bir hediye ile karşıma çıkıyor.

Yıldızları çok sevdiğimi bildiğinden geçen sene yıldızlı beyaz bir bileklik almıştı bana ve bende çok severek kullanıyorum.

Kızım, bu yıl ki hediyem için biraz kafa yormuş  ve kalıcı bir hediye vermek istediğinden bana özel bir hediye hazırlamak için düşünmüş, düşünmüş ve "Annem en çok ne seviyor?" demiş ve kitap mührü yaptırmak aklına gelmiş.

Mühürle kalmamış ve çantamda sürekli kitap taşıdığımı ve onlara zarar vermemek için poşetlere sardığım  aklına gelince, birde kitap kılıfını sepetine eklemiş. Kitap kılıfım, yine bol yıldızlı ve en sevdiğim renk olan mavili


Mührün düşüncesi kızıma ait. Okuma aşkımı, gezme heyecanımı, kahve tutkumu, fotoğraf sevdamı bildiği için bunların hepsini harmanlayarak #elmasinkutuphanesi logolu mührüm bana özel olarak Mühürce tarafından hazırlandı. 

Bu yıl ki hediyemden çok çok mutlu oldum ve bana kalıcı ve bana özel bir hediye verdiği için kızma çok  teşekkür ettim. Annesini iyi bilen, iyi tanıyan kızımın varlığı için binlerce şükür diyorum. 

Bu alışverişten yaşadığımız tek sıkıntı Aras Kargo rezaleti oldu. Defalarca telefon edilince 6 günde teslim edildi. 

Firmanın en kısa sürede kargo firmasını değiştirmesini umut ediyorum. 

Farklı hediye arayışları içindeyseniz firmayı bir ziyaret edin derim. Güzel ürünlerinin olduğunu göreceksiniz. 

Sevgiler 

Elmas


10 yorum :

  1. İnstagramda paylaşımını görünce de bayılmıştım bu hediye fikrine...Mühürdeki baskı bile tam senlik gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yorumlarını okumak çok keyifli. Yüzümde hep tebessüm oluyor.

      Sil
    2. Ya bak böyle güzel cevaplarla beni şımartmaya devam edeceksen her yazıya 3-5 yorum yazarım valla :)))) Güzel yazılar, güzel fotoğraflar karşısında yazılıyor o yorumlar...

      Sil
    3. inan gerçekleri yazıyorum. Bu alemde yeni insanlar tanımak çok güzel. Sende onlardan birisin. İşten vakit buldukça senin blogunu v blogları geziyorum. Çok sağ ol her şey için:)

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir düşünce.Çok yaratıcı valla.Tebrik ederim kızınızı.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Severek kullanmaya başladım bile

      Sil
  3. Bende mühür yaptıracaktım. İyi oldu gördüğüm. Bir araştırma yapayım. İyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteye bakarsanız farklı seçenekleri de mevcut. Keyifli alışverişler diyelim o zaman şimdiden

      Sil