31 Mayıs 2018 Perşembe

Dirilen Sevgili Kitap Yorumu



Merhabalar

Aristokların önemli kızlarından olan Bella kaçırlmış ve öldüğü sanılmaktadır.

Bir sivilin tarifi ile kardeşlik tarafından Bella bulunur ve ait olduğu eve geri getirilir. Bu kurtarma planında Zsadist'in etkisi de rölü de çok fazladır. İşte kitaba adını veren olaylar Bella'nın kurtulmasında sonra başlar.

Roman kanı bol olan bir vampir romanı değil. Roman yaralanmış derin ve sarsıtıcı izlere tanık olmuş iki sevdalının  hikayesi. Bellanın tutsakken yaşadıklarını okurken Kırıcı'yı yolmak istedim. Saplantısı yüzünden Bella'ya çok ağır işkenceler yaptı. Karnına adını kazımak da neyin nesi? Hele göz kapaklarındaki dikişler? Okurken beni benden aldı.

Ama o kadar acı içinde, acı ile kavrulmuş bir adam Zsadist hep Bella'nın yanı başındaydı.
Zsadist...

Acı ile harmanlaşmış, kendinden tiksinen ve kızan koca cüsseli bir adam. Bella'nın yanında narin incecik yaralı bir kuş gibi. Ona kendini layık görmeyip elinle ikiz kardeşini sunabilecek kadar cesur.

Zsadist'in hikayesi çok kötü. Kardeşi Phury onu bulana kadar acı içinde yaşanan yüzyıllık bir kölelik.
Ne oluyor? İki yürek bir oluyor ve Zsadist Bella'nın aşkı sayesinde kendini buluyor, iyileşiyor, seviyor seviliyor.

Kitap çok akıcı. Konu bütünlüğü ve bölüm geçişleri çok iyi. Serinin üçüncü kitabı ama tek başına da keyifle okunabilecek yapıda. Tamamen yetişkin türünde yazılmış olan Dirilen Sevgili benim sevdiğim türde kitaplar arasında yerini aldı. Bakalım sonraki kitap da ki karakterlerimizi neler bekliyor olacak?



Okumuş olduğum tüm kitapların yorumlarımı instagram sayfamdan takip edebilisiniz

4 yorum :

  1. Fantastik pek okumuyorum ama listemde dursun. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Fantastik bende uzun zamandır okumuyordum ama şimdilerde yeniden başladım. Arada keyifli oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Bunun filmi de çekildi galiba.Yoksa yanlış mı hatırlıyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu roman çok yeni. Filmi yok henüz. İsim benzerliği olabilir belki.

      Sil