18 Aralık 2018 Salı

Kar Sevinci

Merhabalar

Eskisi kadar kar göremez olduk. Kar yağsa da büyük şehirlerde hayatı zorlaştırdığı için hemen kar küreme çalışmalarına maruz kaldığı için kar sevinci kursağımızda kalıyor.  



 



Bende geçtiğimiz hafta sonuna cuma ile birleştirip kendime 3 gün tatil ayarladım. 


Cuma günkü planın Kartepe'de karlarla bir araya gelmekti ve istediğimi de yakalamış oldum. 

Kartepe maşukiye arasında yapmış olduğumuz mis gibi bir kahvaltı sonrası düştük yola. Tepeye doğru çıkıyoruz ama kar yok. "Eyvah! Kar göremeyeceğiz galiba." dedim ama yanılmışım. Tepeye son  bir kilometre kala kar göründü. 

Yuppppyyyyyy


Hemen sıkıca giyinip ağzımız bir karış açık, kar gören masumlar gibi sırıta sırata kayak merkezine attık kendimizi.



Çok sevinçliyim:) 

Teleferik hiç binmemiştim ve denemek için sabırsızlanıyordum. 

Ve ilk başta azıcık korkmuş olabilirim ama çok eğlenceliydi. 

Fotoğraf çekmektense manzaranın keyfini çıkarmak istedim.



İşte yakaladığım bir kaç fotoğraf:) 



Karda yuvarlana, kar topu, kaymadan yürüme çabaları ve mis gibi kar havası. O kadar güzel geldi ki tarifi mümkün değil. 




Hafta içi gittiğimiz için fazla kalabalık yoktu ve ben çok kalabalıktan hoşlanmadığım için daha güzel vakit geçirdim. 



Kartepe'den sonra kara doyamayan biz, yola döküldük ve Bolu'ya gittik ve kar sevincini ikiye katladık.  



Keyfi, tadı, günü aklımda ve kalbimde kalan güzel bir gündü. Yine gitmek için şimdiden plan yaptım bile:)

16 yorum :

  1. Bende tatile gitmek istiyorum ama yaaa :((( Bak Elmas o ekmekleri oraya koydun ya bende sağlıklı yaşam sürecindeyim ya hiç olmadı :( İyi tatiller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tühhh:) Ama kızarmış ekmek çok da bir şey yapmaz diye biliyorum. Bir günde olsa kendine mini bir raril ayarla:) Çok zinde olacaksın

      Sil
  2. Kar görmemiş güneyli için kar manzarası o kadar güzel görünüyor ki.:) Bir de yoğun kar alan bölgelerde yaşayanların çektiği zahmetleri hesaba katmam gerek tabi. Ama olsun tatili keyiflidir mutlaka.. Güzel izlerle ayrılmışsınız Kartepe'den..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karın güzelliği bir başka evet, soğu da çok zor. Aşırı yoğun kara maruz kalan yerlerde yaşayanlarımıza Allah yardım etsin. İşte benimki uzun zamandır kar görememe sevinciydi. İzler güzeldi. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. karın keyfi olması için tatil olmalı keisnlikle ve de sıcak çikolata :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcak çikolataya bayılırım. Kışa çok güzel yakışıyor.

      Sil
  4. oh yaa ne güzel. kartepe de bilmiyom. aklımda olsuuun. ben de kazdağları güzel olur diyodum ama kartepe daha güzel herhaldesii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaz Dağları'da çok güzel oluyormuş. Fotoğraflardan bakıyorum bende.

      Sil
  5. Harika görünüyor :) Keşke Adıyaman'a da yağsa :)
    https://beyazbegonvil.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da da yok. Bizde de yağsa kara bir doysak ne güzel olur.

      Sil
  6. Merhaba, blogunuzu ziyarete geldim. Benim blogumu yorum ve ziyaretinizle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. ne güzel birgün olmuş ben de sayenizde zavallı müzmin bir izmirli olaraktan accık kar görmüş oldum...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sizin şehriniz çok güzel. Gelmek, görmek, gezmek nasip oldu. yeni yılda sizde kar görürsünüz umarım.

      Sil
  8. Ne güzel fotoğraflar, özlem duyuyorum kara. Bizim buralarda soğuk ve yağmur var sadece. Ülke bembeyaz bizim şehir hıçkıra hıçkıra ağlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir benzetme yaptınız çok hoşuma gitti:)

      Sil