8 Şubat 2019 Cuma

Mim: Hangisini Tercih Edersin?




Merhabalar 

Sevgili okumayagel beni mimlemiş. Linki bıraktım onun cevaplarına bakabilirsiniz. 

Ben öyle sürekli mimlenen bir blog sayfası değilim. Ama mimlendim mi heyecanla cevapları yazmak istiyorum. 

Bu mim olayları çok eğlenceli ve tanıtıcı oluyor. Bende naçizane cevaplar vermeye çalıştım. 

Okumayagel'e çok teşekkürlerimi sunuyorum. 

Hadi cevaplara geçelim o zaman

  • Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi? Neden? 

Uçabilmeyi isterim. Uçmak paraşütle atlamak hayallerimin arasında. Ölmeden yapmak istediğim birkaç şey. Uçmak özgürlük değil de nedir? Yeryüzüne gökyüzünden bakmak. Derin derin nefes almak ve havaya karışmak. Kesin uçabilmek diyorum. 

  • Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı?  Neden? 
Kitap, kitap ve hep kitap. Okumadan yapamam. Yanımda sürekli bir kitap taşırım. Onlara bebek gibi bakarım. Sayfa kokularını içime çekerim.  Ama ben hayvanları da çok severim. Özelikle köpek. Bu seçimi yapmak istemezdim ama canlı bir varlığa cansızı seçtim. 
  • Hangisini tercih edersin? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklar mı? Neden?

Kemikli bir karedeniz kadını olduğum için el ve ayaklarım biraz büyük. 39 numara ayağım var. Parmaklarım uzun. Bu soru için tercih yapamıyorum. Her ikisini de sahibim:)
  • Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden? 

Tabi ki kahve. Türk kahvesi sevdalısıyım. Şimdi soruları cevaplarken çay içiyorum:) Birde çayın memleketindenim. Bunu söylemek çok ayıp oldu fakat kahve bir başka benim için. 
  • Hangisini tercih edersin? Pilav üstü kurumu yoksa köfte patates mi? Neden 

Ama çok zor sorular bunlar. Pilav, köfte patates olmaz mı? Tercih yapayım o zaman; köfte ve patates. Köfte patates sevmeyen var mı? Hele çocukların bir numaralı yemeği.

  • Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi? yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden? 
Offff!!!! İkisini de severim ama sürekli kokoreç sağlık için zararlı olabilir o zaman et döner:) Hem de tombik döner olsun. Ayyy acıktım şimdi. 
  • Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? ( Ölüm tarihini ve şeklini değiştiremiyorsun) Neden?
Ölüm saatimi bilmek istemem. O zaman gün sayar olurum ve bu beni çok mutsuz eder. Hiçbir şey yapamam. Nasıl öleceğimi bilmek daha iyi. O zaman belki hafifletici bir şeyler yapabilirim. 

  • Hangisini tercih edersin? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı? Neden?

Aaaa kesin geçmiş olsun isterdim. Geçmiş zamanda çok yaşamak isterim. Kabarık elbiseler. Bukleli saçlar, edebiyatın daha çok önem kazandığı zamanlar. Çok çok güzel olur bence. Eski İstanbul Beyoğlu’nda gezmek ne güzel olurdu şimdi. 

  • Hangisini tercih edersin? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçak bileti mi  yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden?


Yurt dışı uçak bileti. Yanında vizesi de olursa çok makbul olur. Ben yurt içinde elimden geldiğince gezmeye çalışıyorum. Doğa, deniz, göl manzaralı iller her zaman önceliğim. Yurt dışında da gezilecek onca güzel memleket var. Her sene yenilenen farklı bir ülke uçak bileti makbulümdür.

  • Hangisini tercih edersin? Daha çok dinlemeyi mi daha çok konuşmayı mı ? Neden?

Dinlemek.  Dinlersen kaşındaki anlar, saygı duyar, yardımcı olursun. Dinlemeyi bilmiyorsan nasıl konuşacağını da bilemezsin. 

Güzel bir mim oldu mu? Karar sizin. Umarım beğenmişsinizdir. Katılmak isteyen olursa beklerim ama ben tek bir kişiyi mimliyorum. Son zamanlarda kendisini severek takip ettiğim alanayarts

Cevaplarınızı bekliyorum:)            

14 yorum :

  1. Zor sorulara güzel cevaplar..
    Vizesi olsun hemfikirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Vize olmak da dünya kadar uğraş ve sorun.

      Sil
  2. Vayyy, uçmak için ancak bu kadar heyecanlı olabilir insan❤️Yanıtlarınız çok güzel. Oldukça samimi cevaplarr �� Çoğu kişi kitapları seçiyor her ne kadar hayvanları sevsekte bu kararda kitaplar ağır basıyor galiba... Ben bu mimi yaparken keyif aldim ve sizden okumakta çok güzeldi iyi ki mimlemişimm��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki:) İyi ki beni de eklemişsiniz. Yazarken çok keyif aldım ve şimdi yorumlarda çok güzel.

      Sil
  3. Bugün bu mimi cevapladım. Cevaplar çok güzel olmuş. Keyifle okudum ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim okuduğunuz için. Ben de sık sık bu mimi görüyorum.

      Sil
  4. öncelikle çok teşekkür ederim sevgili elmas hanım.okurken bir yandan içimden cevapladım ve cevaplarımızın çoğunun benzediğini farkettim.en kısa zamanda yazacağım mimi.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ölüm zamanımı bilmeyi ben de istemezdim. kesin panik olurdum.:) Elim ayağıma dolaşırdı.. Uçabilmek isterdim ve dünyanın her karışını görmek..

    YanıtlaSil
  6. Size çok katılıyorum. Aynı düşüncede buluşmak çok güzel. Balon ve paraşüt yapılmayacak şeyler değil. Biraz cesaret ve plan yapmak diyebilirim. En kısa zamanda yapmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  7. şimdi sitenize bakıyorum ve nasıl bir uygulama öğrenmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Hepsine verecek bir cevap buldum da 3'te takıldım ben :))))

    YanıtlaSil