25 Mart 2019 Pazartesi

Kod Adı Gece Kitap Yorumu




Merhabalar

Çöpçatan’dan sonra yazarın bu türde kitap yazacağını hiç tahmin etmemiştim. Yeni kitabın çıkacağını öğrendiğimde hemen okumak istemiştim. Bir yazara alışınca diğer kitaplarının da aynı türde olacağını düşünen bir tarafımız var biz okuyucuların, aslında çok yanılıyoruz. Bende sevgili yazardan farklı türde romanlar yazmasını çok takdir ediyorum.  Kendi ve bizim için güzel şeyler yaratıyor. Şimdi gelelim kitabın yorumuna.

Birbirinden bağımsız dört ajan önemli bir görev için Brondan tarafından bir araya getirilir. Alex, Kate, Sloan ve Lavy

Bir araya gelen ajanların önemli görevi patlama ve salgınlar konusunda uzman ve çok önemli bilgilere sahip olan bilim adamlarının neden kaçırıldığını öğrenmek ve oluşabilecek kötü olayların önüne geçmek. Kitabın kapak yazısından olduğu gibi, Dünyayı kurtarmak…
Bu dört ajan hem işlerinde çok iyi ama aynı zamanda iç dünyalarında yaralı karakterler. Her bir ajanın kendine özgü kırıklıkları var. Ama bu kırıklıkların yanında çok güzel bir bağla birbirlerine sarılıyorlar. Ajanlarımız başlarını derde sokmaktan hiç vazgeçmiyorlar. Nerde karışık bir durum var bizimkiler orada. Bir ara ayrılır gibi oluyorlar, sonra yeniden birarada görevlerini layıkıyla yerine getiriyorlar. Dünyayı kurtarıyorlar mı? Evet. Tam görev bitti derken, başka bir macera başlıyor ve kitap ikincisini okutmak için biz okuyucuya göz kırpıyor.

Karakterlerin hepsini ayrı ayrı güzel. İlk başlarda Kate derken sonlara doğru Lavy çok başarılı buldum. Hele ölüm makinesi Alex, ve kötü işlerden iyi işlere geçen Sloan. Hepsi meziyetli ajanlar. Kitap boyunca yeteneklerini konuşturdular. Bu görev onları değiştirdi ve ben bir sonraki maceralarını merak etmiyor değilim. Bir sonraki kitapta sanki karakterlerin iç dünyasını daha çok öğrenip, daha çok tanıyacağız sanırım. Yanılıyor muyum sevgili yazar. Aşk da geliyor gümbür gümbür.

Yazarın üçüncü benim okuduğum ikinci kitapları. Diğer kitaplarınızı da okumak istiyorum. Umarım bizi fazla beklemezsiniz.

Son olarak kitabın kapağını çok sevdim. Kırmızıyı sevdiğimden olabilir mi diye düşündüm ama hayır, kapak tasarımı güzel olmuş.



14 yorum :

  1. Kitabın kapağını ben de çok sevdim. İlk dikkatimi çeken de o oldu.. Konusu da heyecan verici..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap kapağı bazen kitabı almamıza büyük bir sebep oluyor.

      Sil
  2. Güzel kitaba benziyor. Listeye alalım o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. hımmmmm keyifli zaman geçirmece kitabıııı :)

    YanıtlaSil
  4. Hımmmm ikincisi var mı? Yoksa da seni fazla bekletmesinler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım var. Fazla bekleyemeyeceğiz. Yakında çıkar yeni kitap:)

      Sil
  5. Hiç bir kitabını okumamışım..bulursam bende okuyayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görürsen bir kaç sayfayı karıştırır ve ona göre karar verirsin.

      Sil
  6. ajanlar varsa heyecan gerilim de vardır...teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ajanlar hiç rahat durmuyor ki. Hep bir iş üstündeler.

      Sil
  7. Kitap çok güzel ama bu şekilde bitmesi hoşuma gitmedi. Hem Alex ve Kate çiftini çok sevdim. Umarım ikinci kitabında dediğin gibi aşk yaşanır. Bu arada Sloan hayranıyım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı gelecek kitabın. Bakkalım orada neler olacak.

      Sil