7 Mart 2019 Perşembe

Şubat Ayı İzlediklerim

Merhabalar


Filmlere kaldığımız yerden devam edelim mi?




Nothing To Hide



Filmin konusu biraz ilginç. Günümüze uygun, şu anki yaşadığımız hayata gönderme niteliğinde. Eski arkadaşlar arada sırada akşam yemeğinde buluşuyorlar. İçlerinden biri bir oyun önerisinde bulunuyor. Herkesin telefonunu ortaya koymasını ve telefona gelen mesaj, sosyal medya bildirimleri, aramaları saklamadan, sessize almadan gruba anlatılması isteniyor. İlk başta itiraz edilen bu oyun sonradan alınan kararla uygulanmaya başlıyor ve saklı bir çok şey ortaya çıkıyor. Ben sevdim güzel ve düşündürücü bir filmdi. Hiç bir şey gizli kalmaz.

Close


Konusunu biraz anlatırsam babası ölen zengin bir aş adamının kızı kaçırılmaya kalkar ve koruması sayesinde kurtulmayı başarır. Filmi sonuna kadar seyrettim ama pek de beğenmedim. Basit bir hikayeydi. 

Organize İşler 2 


Doğruyu söylemek gerekirse, iki saatlik bir süre filme çok uzun gelmiş. Öyle aman aman çok espri yoktu ama  bazı havadan çekimler güzel görünüyordu. İlk filmin tadını alamadım ve çok da bana hitap etmedi. Beğenen olduğu gibi beğenmeyen de oldukça fazlaymış. 

Mogli: Orman Çocuğu


Ormanda bulunan bir erkek çocuğu kurt sürüsü tarafından yetiştirilmeye başlar. Ormanın kurallarını ve kaidelerini öğrenen Mogli kurtlar gibi olur. Onu tek o ormanda kabul etmeyen kötü kaplan Shere vardır.  

Kemiklerine Kadar 


Anoreksi hastası olan Ellen dört defa tedavi olmaya kalkar ama başarılı olamaz. Ailesi gözleri önünde öleceğinden korktuğu için farklı bir  tedavi sürecine girmesini sağlarlar. Burada da pek başarılı olamayan Ellen ölmek ile ölmemek arasında gidip gelir. Filmden oldukça etkilendim. Bir lokma da bile kilo alacağını düşünmek. Yemek yememek yese bile onu kusmaya çalışmak.  Bir nevi hayatı kendine zindan etmek.
 Hayatımızın değerini bilmeliyiz. 


Tom Odell Konseri


Zorlu Performans Sanatları'na gelen daha öncede Türkiye'ye gelen sevdiğim sanatçılar arasında Tom Odell. Gencecik ve mis gibi sesi var. 

Canlı performansını dinlemek ayrıca büyük bir keyifverdi bana. Çok güzel piyona çalışıyor. 

En sevdiğim şarkısı Another Love
Dinlerseniz seversiniz diye düşünüyorum. Remixi de oldukça güzel. tavsiye ederim.

Benim şubat ayım böyle geçti. Siz neler yaptınız? 

Sevgiler 

Elmas 

13 yorum :

  1. Organize İşleri çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel filmler bulmuşsunuz...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Biraz farklı filmler seyrettim bu ay:)

      Sil
  3. Güzel filmler izlemişsin, bende bu aralar dizilere sardım. Fırsat bulursam sezon izliyirum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yapıyorsun. benim de izlemek istediğim bir kaç dizi film var:)

      Sil
  4. mogli aklımda olsun :) ayyy odell konserine gittin haa şanslısıın bilet buldun kaç liraydı yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilet bana çalıştığım firmadan geldi:) Konser çok güzeldi.

      Sil
  5. Organize İşler sanırım herkese aynı keyfi vermemiş Elmascım. Ben 2 saati keyifli geçirdim mesela :))))

    YanıtlaSil

  6. Nothing To Hide konusu ilgimi çekti , fırsat bulursam izleyeceğim teşekkürler .

    YanıtlaSil
  7. "Kemiklerine Kadar" filmi ilgimi çekti.. Bir fırsatını bulup izlemek isterim.

    YanıtlaSil