2 Mart 2014 Pazar

Yeni Favori Kanalım-Turkmax Gurme

Biraz önce nefis yemeklerin yapılışını gördüm. Saat geç olmasa neredeyse yapacağım. İnsanın iştahını kabartan tarifler fena. 

Yıllardır Digitürk üyesiyiz. Sunmuş olduğu hizmetlerin kiminden memnun kiminden memnum değiliz. Ama genel olarak değişik kanal yelpazesi ile iyi yayın yaptığını düşünüyorum.

Digitürk'ün 21 kanalda yayın yaptığı Turkmax kısa bir zaman önce Turkmax Gurme olarak değişti. Kanalın isminin değişmesiyle birlikte içeriği de değişti. Ayrıca Hd yayın hizmeti de sunmakta.

Digitürk'ün 21. kanalı izlediğim kanallar arasında geliyordu. Geçen akşam izleyecek bir şey bulamamanın verdiği sıkıntıyla elimde kumanda zap yaparken kanalın değiştiğini fark ettim ve yemek programı olunca durdum. Zaten nerede bir yemek tarifi var, ben orada. Seyrettiklerimin hepsini yapamasam da, her seferinde yeni bir bilgi ediniyorum. 

Yemek programlarını fırsat buldukça takip etmeye çalışıyor, beğendiğim tarifleri saklıyor, denemeye gayret gösteriyorum. 

Yıllardır yine Digitürk'te takip ettiğim Home Tv kanalı yemek programları konseptiyle yayın yapmakta. Neden bizde de böyle bir kanal olmaz diye hep düşünürdüm ve aklımdan geçerdi. Bizde yaptık nihayet. 

Artık Turkmax Gurme var ve yayında. Çok da iyi oldu bu yeni kanal. Farklı kanallarda ara ara olan yemek programları artık arda arda yayın yapılabilecek bir kanala sahip oldu. 

Sürekli yemek tarifleri bulacağınız değişik tatlar deneyebileceğiniz, güzel sunumlar hazırlayacağınız, hoş anlatımlarla hazırlanmış güzel programlar var Turkmax Gurme'de. 

Benim izlediklerimin arasında favori sayabileceğim Küçük Mutfak Sırları, Arda'nın Mutfağı ve Eyüp Kemal'in seçtikleri. 

Ayrıca cumartesi akşamları Kürşat Başar'la hoş sohbete de davetlisiniz. Kaçırmayın...

Programların yeni bölümleri hafta içi erken saatte, ama merak etmeyin kaçırmıyorsunuz. Sürekli tekrarları var ve ayrıca tariflerin hepsini buradan da edinebilirsiniz. 

Başka bir seçenek de Digitürk'ün android uygulamasını da indirdiğinizde, her yerden ulaşa bilirsiniz.

Artık bize de seyrettikten sonra tarifleri denemek kalıyor. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder