15 Mart 2014 Cumartesi

Yokee Karaoke Eğlenceli Uygulama

Geçenlerde akşam eve dönerken iş arkadaşım Yasemin bizim servise bindi. Yasemin genelde kayınvalidesine giderken bizim servise biner, yanıma oturur beraber muhabbet ederek eve gideriz. 
 
O akşamda nasıl canım sıkkın, havada yağmurlu hiç konuşasım yok. Yorulmuşumda... Ama Yasemin muhabbet etmek istiyor ve beni neşelendirmek adına sürekli bir şeyler anlatıyor. Baktı ki bende katılım yok "Hadi gel karaoke oynayalım." dedi. Bende hemen meraklandım tabi.  "E hadi bakalım." dedim. 

Telefonundan açtı programı, şarkıyı seçti, telefonun kulaklığını taktı ve başladık şarkı söylemeye. 

Hem söylüyor, hem halimize gülüyorduk. 
Çok eğlenceliydi. 

Yokee Karaoke ücretsiz bir android uygulaması. Googleplay'dan programı ücretsiz indirip kuruyorsunuz ve  Youtube'daki şarkılardan seçiyorsunuz ve söylemeye başlıyorsunuz. 

Ayrıca seçtiğiniz şarkıyı söylerken kaydedebiliyor, sonra onlara efekt yapıyor ve Facebook üzerinden de paylaşabiliyorsunuz. 

Benim şu günlerdeki favori programım oldu. Canım ne zaman bağıra bağıra şarkı söylemek isterse çılgın bir parça seçip söylüyorum. sonradan kaydettiğim kendi sesime kahkahalarla gülüyorum. Ne kadar çirkin çıkıyor sesim diyorum kendime. İnsanın kendi sesini dinlemesi garip. 

Çok eğlenceli bir program. Denemenizi tavsiye ederim. 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder