23 Nisan 2015 Perşembe

Çocuk Eğitiminde 100 Temel Kural

Hafta sonu katıldığım #nihanvesafakla23nisan etkinliğinden kendime bir sürü not olarak ayrıldım. Ara ara sizinde izniniz olursa sizleri sıkmadan paylaşmaya çalışacağım.

Bu seferki konum biz anne ve babalarla ilgili.

Etkinliğe sponsor olan Timaş Yayın Grubunın hazırlamış olduğu kitaplar ben daha mekana girdiğimde benim ilgi odağım olmuştu. Hem kitap hemde çoxuk gelimimi için olunca bakmaya başladım. 

 






Kitabı ilk araladığımda okuduğum cümle çok güzeldi.











Pazar sabahından beri işe gelirken serviste okumaya çalışıyorum. Şimdiye kadar çoktan biterdi fakat evdede okuduğum romanım çok heyecanlı ilerliyor. İki kitabı bir arada götürmeye çalışıyorum. 

100 Temel Kural sona yaklış durumda. Her bir satırda "Aaaa Berke bunuda bundan yapıyormuş" düşünçesi bende oluştu.



Ben ki o kadar dikkatli konuşmaya ve davranmaya çalışıyor zannederken ne hatalar yaptığımı kitabın sayfalarında anladım. 

Anne ve babalar için baş ucu kitabı olacak nitelikte. 

Kitap bittiğinde detaylı yorumlarım perşembe günü Bloggerlarpaylasiyor'da

Sevgiler, 






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder