20 Nisan 2015 Pazartesi

Hayata Gülümse:))



Yorucu geçen bir hafta sonundan sonra, bu sabah uyuya kalıp neredeyse servisi kaçırmak üzereydim ki son anda yetişebildim. Uyuya kaldığım zamanlarda kendimi toparlamak zor oluyor. 

Bugün hafta başı. Pazartesi. Yeni başlangıçlar için genelde pazartesi beklenir. Rejime başlanır, yeni kararlar alınır, yeni bir işe bile başlanır. 

Bende bu günümü hayata gülümse olarak başladım. Cumartesi blogger arkadaşlarımın düzenlediği #nihanvesafakla23nisan etkinliğine katıldım ve firma sponsorlarından kliksa nın düzenlediği hediye paketlerinin arasında  resimde paylaştığım bu gülen adam stres topu sayesinde "hayata gülemse" dedim.

Sizinde benim gibi düşünmenizi istediğimden içimdekileri paylaşayım dedim. Her birimizin motivasyona ihtiyacı var aslında. Olumlu düşüncelerin bizi daha çok pozitif şeyler yapmaya ittiğini, yüzümüzde gülerken bir çok çizginin çıktığını ve parlayan gözlerle etrafa bakmanın daha güzel olduğunu düşünüyorum. Gülerken yüzümüzde 50 yakın kasın hareket ettiğini biliyor musunuz? Demek ki gülmek çok güzel.

Yaşam şartları bizi çok bunaltıyor biliyorum. Ama gülmek. Bambaşka. Hep denmiyor mu ki güleryüzlü olun diye? Veya tatlı dil yılanı deliğinden çıkartır diye. 

Gülelim bugün. Sevdiklerimize onları ne kadar çok sevdiğimizi söyleyelim. Söylemekten korkmadan. Sevmek ve sevilmek için geldik hayata. Oğlum bana sürekli beni ne kadar çok sevdiğini söylüyor ve kucaklıyor öpüyor beni. Bende ona söylüyorum. Sonra kıkırdayarak sarılıyor bana. O minik dişleri ve parlayan gözler beni deli ediyor işte. Tarifi yok.

Bu sabah kendimi ödüllendirdim ve çiçekçimizden karanfil ve gül karışımı bir buket aldım. Şimdi daha keyifliyim. Güne güzel başlamayı hedeflediğim için kendimi daha iyi hissediyorum. Mis kokulu bir çay eşliğinde bu kelimeleri yazıyorum. Haftaya güzel başlayıp, hafta sonu geldiğinde gezme planları yapmayı istiyorum.

Sizde hedeflerinizi ve planlarınızı yapmaya başlayın bugün. 

Arada hayata gülümsemeyi de sakın unutmayın. 

Güzel bir hafta olsun hepimize.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder