30 Nisan 2015 Perşembe

Oriflame El Kremi Beğenisi

Benim yazılarımı okuyanlar bilir. Ben kozmetik üzerine yazılar yazan bir blogger değilim. Bana iyi gelen, iyi hissettiren şeyleri paylaşmayı birilerine ön ayak olsun diye yazıyorum.

Benim blogum adı gibi her telden.

Son bir haftadır kullanmış olduğum ve aşırı derecede bende memnuniyet yaratan el kreminden bahsetmek istiyorum size.

Oriflame ürünlerini şu ana kadar hiç deneme fırsatım olmamıştı. Tırnak besleyici yağıyla ilgili bir çok öneri duyunca nasıl temin ederim düşüncesiyle birden kendimi temsilci olarak oriflame ailesinde katılmış olarak buldum.

Ellerim ve dudaklarım beni çok çabuk kuru ve yıpranır. O yüzden ben sürekli yaz kış el kremi veya nemlendirici kullanırım. 

Oriflame'den takım öncüsü benim adıma bu kremi sipariş etti. Bende bir haftadır kullanmaktayım. 

Kremin ambalajı bir kere çok güzel. Minik boyda, pembeli morlu renk  ve çantada rahatlıkla taşınabilecek şekilde. 75 ml Menşeli Polonya.

Bir kaç tane el kremim olduğu halde bu kremi diğer keremlerin bittikten sonra kullanırım diye iş yerindeki çekmecemde tuttum. Gel gör ki el kremimi evde unutunca mecburiyetten sürmüş oldum. İyi yapmışım aslında. Bu kadar iyi olacağı aklıma gelmemişti. 

Krem enteresan şekilde elinizde dağılıyor ve hemen deriniz tarafından emilerek hapselidiliyor. Ellerimde ne yağ nede yapışıklık hissi oluyor. Klavyem olsun, telsiz telefonum olsun hiç bir şekilde yağ izi kaldığını göremedim.

Ben sürekli ellerimi yıkadığımdan kremi yenileme hissi duyuyorum. Elime verdiği yumuşaklık ve koku benim için gayet iyi. Kokusu sizi bunaltacak kadar ağır değil. Baymıyor. Soft bir kokusu var. Elinizi yıkamasanız bile o yumuşaklık kalıcı.

Ben kullandığım kremi çok sevdim be paylaşmak istedim. Belki benim gibi beğenenler olmuştur. 

Sevgiler

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder