27 Ekim 2015 Salı

Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu

Merhabalar

Bugün size ön yargılı yaklaştığım bir üründen bahsetmek istiyorum.

Bazen rafta görür, elinizde evirip çevirip bakar sonra vazgeçersiniz ve almadan geri koyduğunuz ürünler vardır mutlaka. Benimde aynı bu şekilde yaklaştığım aman alayım denerim, beğenmezsem atarım diye düşündüğüm bir ürün olan Eyüp Sabri Tuncer Vücut Losyonu şu an bir numaralı favorim oldu diyebilirim.

Eyüp Sabri Tuncer markası benim için kolonya demekti aslında. Vücut losyonunu gördüğümde burun kıvırdım tabiri caizse. Garipsedim.

Market alışverişi yaparken attım bende alış veriş sepetimin içine. Deneyimlemek istedim.
Tatil sonrası güneşten kavrulmuş cildime iyi gelecek mi düşüncesi içerisinde denemeye başladım. Veeeee mükemmel bir sonuç elde ettim.

Losyon son derece memnun etti beni. Şaşırttı diyebilirim.

Sürüldüğünde ağırlık yapmayan, hiç bir şekilde yağlı bir his bırakmayan  kokusu ile harika, hafif yeşile renge sahip yumuşacık bir vücut losyonu.


Bir çok nemlendirici krem sürdüğünüzde o yapış yapış yağlı his sizi rahatsız eder. Ben öyleyim mesela. Dayanamam ben o yapışkanlılığa ve kullandığım kremi çok sevsem de sürmeyi bırakırım.

el_ve_vucut_losyonu
Ben Eyüp Sabri Tuncer'in vücut losyonu son zamanlarda duş sonrası en sık kullandığım ürün oldu. Bronz tenimin soyulmasına engel olmanın yanı sıra, hem cildim iyice nemlendi hem de uzun süre tenim bronz kaldı.

Ben her şekilde losyonu denedim. En severek kullanma şekli benim için; banyo sonrası fazla kurulanmadan hafif ıslak vücuduma kremi yedirerek sürmek oldu.

Yaz aylarında etek giymeyi çok sevdiğimden. Losyonu yanımda taşıdım diyebilirim. Rutin ellerime krem sürmek gibi bacaklarıma sürekli sürmeyi ihmal etmedim. Tenim sürekli nemlendi.
Losyon ayrıca doğal ve zeytinyağı içerikli. Veeeee paraben içermiyor.

el_ve_vucut_losyonu

Kurumuş bir cilt mi, parlak taze bir cilt mi sizce? Önümüzde sonbahar ve kış aylarının geleceğini var sayarsak, bittikçe alacağım ürünler arasına bu losyonu da ekledim.

Fiyatı mı? Çok pahalı :-) 5,5 TL

Herkesin ulaşabileceği bir fiyatta.

Sevgiler,

5 yorum :

  1. Ayyy bunu bende kullandim muhtesem bisey yaa bu :) bu arada blogunuzu kesfettim bnada bekleerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kullanışlı bir ürün. Hem uygun fiyatlı, hemde çok işlevsel.
      Sonbahar geldi. Daha sık kullanma zamanı.

      Sil
  2. kesinlikle çok kullanışlı şu dönemde :) bende blogumu yeni açtım senide beklerim
    http://guzellikhareketi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banyo sonrası mükemmel kullanım:)) takipteyim canım. Hayırlı olsun.

      Sil
  3. Bende alip almamak arasinda kalmistim simdi keske alsaydim diyorum:))
    Blogunuza uye oldum bende makyaj ve bakim uzerine yaziyorum. Bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil