23 Ekim 2015 Cuma

Okumayı Sevmeyen Çocuğun Hikayesi

Merhabalar

Benim yazılarımı okuyanlar az da olsa beni tanımaya başlamışlardır. Tam bir kitap sevdalısıyım. Kendime hakim olmadığım yerlerin başında kitapçılar gelir.  Bu tutkumu çocuklarıma aşılamak içinde her fırsatı değerlendiririm.

Kızım zaten benim gibi. Oğlumuda kendime benzetmeye başladım. Onunda benim kadar kitabı ve hikayesi oldu diyebilirim.

Son bir kaç gündür bir kaç defa okuduğumuz bir kitaptan bahsetmek istiyorum bu sefer.
Yapı Yredi Yayınları'ndan çıkan, Mırıam Dubını tarafından yazılan, Filiz Özdem tarafından Türkçe'ye çevirilen, bulmacalı, eğlenceli bol resimli bir hikaye  Okumayı Sevmeyen Çocuğun Hikayesi




 Kitabımız  okumayı hiç ama hiç sevmeyen Anna'nın hikayesini anlatıyor.

OKUMAYI SEVMEYEN ÇOCUĞUN HİKAYESİ 
HER KİTAP UNUTULMAZ BİR MACERAYA AÇILAN BİR KAPIDIR
 
Anna'nın annesi, babası, abisi ve ablası kitapları çok seviyor ama Anna onlar gibi düşünmüyor. Kitap okurken ne kadar sıkıldığını bacaklarının uyuştuğunu ve uykusunun geldiğinden yakınıp duruyor.

OKUMAYI SEVMEYEN ÇOCUĞUN HİKAYESİ

Seçme şansı olsa hiç kitap okumayacağını dile getiriyor. Kitapları sevmediğini annesine söylüyor. Oysa annesi onun henüz mükemmel bir kitapla tanışmadığını ve tanıştığında bambaşka hissedeceğini söylüyor ve ona bir görev veriyor, kütüphaneye uğramasını istiyor.

Anna kütüphaneden seçtiği en ince kitapla bambaşka bir serüvene atılmış oluyor.
Burada kesmek istiyorum çünkü hikayenin sürprizini bozmak istemiyorum.

Berke ve ben çok sevdik hikayemizi. İlk okuduğumda hikayenin uzunluğunu göz önünde bulundurarak, sıkılmaması için iki gecede bitirmiştim.

Sonralarında yatmadan önce mutlaka sonuna kadar okuyup bitiriyoruz kitabımızı.

Her okunuşta değişik sorular soruyor benim miniğim bana. Öyle değişik hayaller kuruyor ki, şaşırıyorum.  Okuduğum her bir hikayenin sonunda neler öğrendiğini anlamak adına ondan anlatmasını istiyorum.

OKUMAYI SEVMEYEN ÇOCUĞUN HİKAYESİ

Onun beni severek dinlemesi, benim kitap alma şevkimi daha da artırıyor. Hadi yatalım dediğimizde kitap okuyalım mı diyor? Bende hadi sen seç ben geliyorum yanına diyorum.
En keyifli, birbirimizi en iyi hissettiğimiz zamanlardan birisi de kitap okuma zamanımız.
Sizlere örnek olmak istedim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Okumayı Sevmeyen Çocuğun Hikayesi okumayı sevmesiyle son buluyor.

Sizinde okumayı sevmeyen çocuğunuza okuyabileceğiniz okumayı sevdireceğiniz harika bir hikayeye ne dersiniz? Şiddetle tavsiye edilir.
OKUMAYI SEVMEYEN ÇOCUĞUN HİKAYESİ

Sırada Yazmayı Sevmeyen Coçuğun Hikayesi'ni almak var :-)

Kitabı almak isteyenler için fiyat 7 TL

Sevgiler

4 yorum :

  1. Merhaba takip icin gelmistim ama kimsenin isleyicileri gorunmuyor sizin ki de bende mi bi problem anlamadim birde benim blogumda gorunuyor mu takip edebilecek jisnz bakar misiniz

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Bende farkında değildim. Söyeldiğinize memnun oldum. Sanırım genel bir hata olmuş. Yeniden düzenleme yaptım. Düzelmiş. Sizde bakabilirsiniz.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Ayda en az 3 kitap bitiririm. Bende kitap aşığıyım. Sizi çok iyi anlıyorum (: Eminim bir çocuğa bu kadar güzel bir alışkanlık aşılamakda harika hissettiriyordur (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın. O kadar iyi geliyor ki anlatılmaz yaşanır diyeceğim. Beraber kitapların sihirli dünyasına geçiş yapıyoruz. Oğlumun hayal dünyası ve kurgulaması değişiyor. Tüm çocukların kitapları sevmesi dileğiyle. Sevgiyle kalın

      Sil