8 Ekim 2015 Perşembe

Kukla Festivali Başlıyor

Merhabalar

Aranızda benim gibi araştırmacı anne olan var mı? Ben cevabımı aldım. Evet varmış:))) 

Benim etkinlikleri tekip ettiğim bir kaç site var ve şehirde ne var ne yok bakıp öğreniyorum. 

13 Ekim ile 25 Ekim arasında 18. Uluslararası Kukla Festivali başlıyor. 

Ben küçükken Karagöz ve Hacivat'a bayılırdım. Ramazan başlaşında seyredeyim derdim. Şimdilerde ne güzel festivaller yapılıyor ve ücretsiz halka gösteri yapılıyor. 

Ben şimdiden gidiceğim tarihi belirledim ve biletimni aldım. 

Festival programı oldukça geniş. 

Festivale, Fransa, Hollanda, Hong Kong, İspanya, İtalya, Kore, Rusya, Şili, Tayvan ve Türkiye katılıyor. 

Ücretsiz gösteriler 20 dakika ile sınırlı. Ben ücretli olan gösteriyi tercih ediyorum. Hem rahat seyredebilmek, hemde keyfine varabilmek için. 

Ücretli gösteriler 60 Dakika ve bilet fiyatları 20 TL 

Programa bir göz atmanızı tavsiye ederim.  

İstanbul Kukla Festivali'nin yıllardır kullanmış olduğu sloganı sizinle paylaşmak istiyorum. 

"İçinizdeki çocuğu çıkarın."

Ne dersiniz? 


3 yorum :

  1. aynı sene, bir ay arayla başlamışız yazmaya :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olmuş. Yazmak beni çok mutlu ediyor

      Sil
    2. Ne güzel olmuş. Yazmak beni çok mutlu ediyor

      Sil