19 Ekim 2015 Pazartesi

Essense Nude Paleti





Merhabalar,

Anne kız ikimiz de alışveriş yapmayı çok sevenlerdeniz. Hele de konu makyaj ise, başka türlü olur bizim alışverişlerimiz. Evde makyaj yapmayı seven iki kadın olunca alınması gereken makyaj malzemeleri artıyor doğal olarak. Hiç eksiğimiz bitmiyor maalesef.  Yine böyle bir alışveriş akşamında günlük kullanım için aldığım Essence'nin Nude Paleti'nden bahsetmek istiyorum sizlere.

Uzun zamandır evdeki farlarımı yenilemeyi ve makyaj çantamın içine sığabilecek küçük bir nude paleti almak istiyordum.

Gratis'te başka şeyler bakarken fazla çeşit olmamasına rağmen Essence standındaki nude paleti dikkatimi çekti.

Ürün hakkında fazla bilgim yoksa genelde satış temsilcisine danışır onun fikrini almaya çalışırım. O akşamki bayan arkadaş bizimle bayağı ilgilendiğinden hem kendi beğendiğim hem de onun tavsiyesine uyduğum için far paletini almaya karar verdim.

İyi de yapmışım :)

Benim aldığım ve görselde paylaştığım  All about nude 01  numaralı paleti. Ayrıca 02 all about candies, 03 All about sunrise, 04 All about tropical island far paletleride mevcut. Daha detaylı inceleme için, tık tık :arrow: Essence

Far paleti günlük kullanım için ideal. Renk tonları birbirine çok yakın. Koyular daha belirgin durmakta. Birkaç renkle oynayarak gölgelendirme uygulamak  gayet başarılı. Sürümü son derece yumuşak ve kolay dağılabilen cinste. Kalıcılığı ile ilgili bir şey söylemek gerekirse; Ben hem far bazı kullanarak, hem de kullanmayarak iki farklı şekilde denedim ve gün boyu göz kapağımda kaldığını gördüm. Akşam makyajımı temizlerken ne kadar kalıcı olduğunu fark ettim.

Far paletine baktığınızda sedefli gibi gözüküyor ama gözünüzün üstünde o şekilde durmuyor. Kremsi bir dokunuşu var. Sürüşü ve dağılışı eşit şekilde. Ben bir  numaradaki rengi highlight olarak göz kapağıma, burun kenarlarıma ve göz pınarlarıma, gözaltlarıma kullanabiliyorum. Hafif uyguladığımda ışıltı verdiğini görebiliyorum. Sedefli değil, ışıltılı bir görünüm sağlıyor. Daha koyu sevenler fırçasını veya aplikatörünü hafif ıslatarak kullandığında koyu bir renk edilebilir. Ben her şekilde denedim ve test ettim.

Günlük kullanım için ideal, taşınabilir boyutta oluşu, hele de fiyatının 13,99 TL olduğunu varsayarsak alınabilecek iyi ürünler arasında yerini alabiliyor bence.

Ürünü Essence internet mağazasından veya Gratis’lerden alabilirsiniz.

Deneme fırsatınız olduğunda yorumlarınızı bekliyor olacağım.


2 yorum :

  1. Bu tarz renkler oldukça hoş doğal bir görünüm sağlıyor :) Hatta bu kışın makyaj modalarındada var son yazımda bu yılın makyaj modasını yazdım. Takibe aldım canım seni .Bende bloguma beklerim :)

    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen,katılıyorum. Doğal renkler, hafif pırıltılar, bakışlara derinlik veriyor.
      Bende ekledim şimdi:)

      Sil