19 Ocak 2019 Cumartesi

İlişki Durumu Çevrimiçi Kitap Yorumu



Merhabalar 


İlişki Durumu Çevrimiçi tam da zamanıma uygun bir roman. Romanın içeriği hep karşılıklı mailleşmelerle devam ediyor ve romana ayrı bir hava katıyor. Kitaba ilk başladığımda mailleri okurken kim, kime ne yazmış, kim kimdir diye biraz karışıklık yaşadım ama konu hakimiyeti sağlanınca gönderen ve alıcı kim olduğuna bakmadan okuyup bitirdim.

New York’un önde gelen gazetelerinin birinde Sayfa 10 köşe yazarı olarak çalışan Mel bir dedikodu yazarıdır. Sürekli işe geç kalmasından dolayı insan kaynaklarından sürekli ihtar maili almaktadır.   
Her şey Mel’in yan komşusunu Bayan Friedlander saldırıya uğramış şekilde bulması ile başlıyor.  Mel komşusuna yardım ediyor ve hastaneye kaldırıyor. Yoğun bakıma alınana Bayan Friedlander’ın köpeği ve kedilerinin bakımı da Mel’e kalıyor ve işe bile gidemez hale geliyor. Mel evcil hayvanların bakımı için Bayan Friedlander tek yakını olan yeğeni Max Friedlander’a ulaşmaya çalışır ve başarılı da olur. Ama Max’ın ona kurduğu oyundan habersiz bekler.

Max kendi yerine ona eskiden vefa borcu olan arkadaşı John’u zorlar ve kendi yerine geçmesini ister. John’u bu kötü oyuna dahil eden, gününü gün etmeye çalışan kötü Max, etrafındaki herkesi kullanır ve istediklerini John’a yaptırır. Yalanlar silsilesi işte böyle başlar. John Bayan Friedlander evine yerleşerek hayvanların bakımını üstlenirken Mel ile de çok iyi arkadaş olur. Arkadaşlık ilerler ve bir bakar ki kör kütük aşık olmuş.

Suçluluk, yalanlar, kaybetme korkusu John’u esir almışken, tüm gerçekleri anlatmaya çalışırken olanlar olur ve iş çığırından çıkmış ve geri dönüşü zor olan bir duruma dönüşür. Tüm bunca yaşananlar Journal gazetesi ofis çalışanlarının merak konusudur ve hep  bir bildikleri vardır. Akıllar verilir, düşünceler aktarılır, özümler bulunur sonuca bile varılır.

Ooooo neler olur neler. Hele Dolly yok mu?  Nadine. Stacey. Bayıldım kızlar size. Sürekli bitmeyen mail trafiği içinde ne güzel yazışmalar oldu. John neler çekti. Stacey hamileliği sendromun zirvesine çıktı, John'un ikiz yeğenleri nedime olmayı bekledi. Nadine annesinin gelinliğine girmek için bisiklet çevirdi durdu.

Roman baştan sona keyif akıyordu ve serinin ilk kitabı bitti. Şimdi diğer karakterlerle birlikte neler olacak acaba?


Bekliyor olacağım:) 


24 yorum :

  1. Akıcı bir kitap o zaman.Okumak isterim 😉
    .
    Bloğuma beklerim .
    http://fatofotofan.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoş geldiniz bloguma. Bende bakıyorum hemen size.

      Sil
  2. Başlık hakikaten çok güzel kitabın..Tanıtımınız ise süper..Not aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. İsim kapak ve içerik gerçekten güzel ve eğlenceli.

      Sil
  3. Çevirisi de güzelse tadından yenmez bir kitap olmuştur sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir çeviri hatası bulamadım. Ama bazı deyimler bize uyarlanmış şekilde yazılmıştı.

      Sil
  4. Okumaya değer bir kitaba benziyor teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada eğlenmelik kafa dağıtıcı kitaplar arasında yerini alan bir roman.

      Sil
  5. Ne kadar güzel bir kitaba benziyer bu böyleee 😍

    YanıtlaSil
  6. Farklı tarzda bir kitap eğlenceli olabilirr:) tanıtımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıtımı mı beğendiğiniz için teşekkür ederim.

      Sil
  7. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim. Beğenmeniz çok güzel. Saygılar:)

      Sil
  8. Her yerde karşıma çıkıyor. Feci kafama takıldı. En kısa zamanda almak şart oldu. Yorum için teşekkürler. Böylece kararımı vermiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni çıkan ve şu an popüler kitaplar arasında. O yüzden sürekli gözünüze çarpıyor.

      Sil
  9. eğlenceli bir kitap olduğu belli ve bu sıralar buna ihtiyacım var.not aldım bile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyacınız varsa kafa dağıtmaya bire bir. Çok da hızlı okunuyor. Elinizde fazla sürüklenmez

      Sil
  10. Merak ettiğim bir kitaptı.Senin anlaşılır dilinle konuyu da öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
  11. oleeeey yaa okunur buuu hihi ama yazın oh şezlongdaaa :)

    YanıtlaSil
  12. keyifli bir kitap bu anlaşılan sevgiler...

    YanıtlaSil