19 Şubat 2014 Çarşamba

Fesleğen Tohumlu Kalemlerimiz


Otomobil yetkili servisinde müşteri danışmanı olarak çalışıyorum. Yıllardır da bu sektördeyim. Servise gelen müşterilerimizi uğurlarken küçük hediyelerimiz olur genelde. Kutu mendil, koku veya anahtarlık.

Biraz alışılmışın dışına çıkmak, farklı bir hediye vermek istedik ve bir takım araştırmalar yaptık. 

Ve doğa dostu fesleğen tohumlu kalemlerimiz bulundu ve bizim için hazırlandı.

Müşterilerimizi uğurlarken kalemlerimizi hediye etmeye başladık. 

Doğada kendini üç yıl sürede çözebilen (mürekkebi dahil) geri dönüşümlü, doğa dostu kalemlerimizin tepesinde  dört adet fesleğen tohumu var. 

Karton ambalajı içinde hediye ettiğimiz kalemlerimizde, fesleğenin ekiminin yanı sıra bitkinin özelliklerini anlatan kısa bir açıklamada yazmakta ki bizde ayrıca tarifte etmekteyiz.

Şu ana kadar verdiğim kalemler için o kadar  hoş geribildirimler aldım ki bu yazıyı yazmak geldi içimden. Farklılığı yaratmıştık. Müşterilerimizin çoğu bu farklı hediye için bize teşekkür etmekle kalmayıp ikincilerini de istediler. Bizde duyduğumuz bu hoş yorumlar karşısında ikinci kalemleri vermekte hiç çekinmedik. 

Çok kişi fesleğeni sever. Sevmeyeni pek duymadım. Açmış fesleğen yapraklarına elimiz sürer, sonrada koklarız. Oh mis gibi gelir bazen. Ayrıca sivrisinek kovucudurda. Makarna sosu için idealdir bence.

Bende sabırsızlıkla ilkbaharın gelmesini bekliyorum. Dağıttığım kalemlerdeki fesleğen tohumlarını kullanarak, ilk fesleğenimi dikeceğim. Sümbülümün aydınlattığı masamın artık bir kenarında da fesleğen olsun.

4 yorum :

  1. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İyi haftalar diliyorum size. Ekliyorum bende sizi.

      Sil
  2. Ne güzel bir fikir. Gerçekten farkındalık yaratmışsınız. :) Umut ediyorum, diğer firmalar da doğa dostu ürünler geliştirebilir. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın . Zaman çevreyi koruma zamanı. Çok tüketiyoruz. Az yetiştiriyoruz. Bu dünya saedece bizim değil. Düşünmemiz gerekir. Daha iyi bir çevreye:))))

      Sil