27 Şubat 2014 Perşembe

The Intouchables-Leziz Bir Film

Haftada fırsat buldukça üç dört film seyretmeye çalışırım. Tabiki her seyrettiğim her film güzel çıkmıyor maalesef.

Ben de en çok beğendiklerimi anlatmak istiyorum size.

Can dostum adından da anlaşılacağı gibi, dostluk ve arkadaşlık üzerine kurulmuş, gerçek bir hikayeden uyarlanmış bir fransız filmi ve benim gidip görmek istediğim bir şehir olan Paris'de geçiyor. 

Fransız filmleri güzel olur. Severim ben. Orjinal dilde seyretmek de ayrı bir keyif benim için.   


Azda olsa filmden bahsetmek istiyorum. Driss hapishaneden yeni çıkmış bir işsizdir. İşsizlik maaşını alabilmek, başvuru formunu imzalatmak için gittiği evde, kendini birden geçirdiği kaza sonucu boyundan aşağısı felç olan Philipp'in bakımını üstlenen yatılı bir eleman olarak işe girmiş şekilde bulur. 

Filmimiz ve maceralarımızda bundan sonra başlamaya başlar.

Film çok eğlenceli, bazen hüzünlü, bazende buruk geçiyor. Arada gülmeyede hazır olun. Driss'in eğlenceli yapısı evde yaşayan herkesi etkiliyor. Bir kaç karede de Paris'in güzel karlı havasını içinize çekersiniz. Güzel görüntüler olur bence. 

Film seyredildiğinde yüzünüze tatlı bir tebessüm olarak yansıyacak. Eğleneceksiniz. Benden söylemesi.

Keyifli ve dolu dolu iki saat geçirmek ve bittiğinde aklınızda dostluk ve iyilikle harmanlanmış duyguların pekişmesi yol açacak hislerin oluşmasını istiyorsanız, seyretmelisiniz. Tatlı bir tat yüreğinize oturur. Hatırlatır size dostlarınızı.

Duygu yüklü leziz bir film Can Dostum. Seyredilmeye değer.

Ufak bir de not belirtmek isterim. Film, Cesar En İyi Erkek Oyuncu Ödülü, En iyi Avrupa Filmi Goya Ödülü, Japon Akademi En İyi Yabancı Dilde Film Ödülleri'nide almıştır.  

İyi seyirler :)))





2 yorum :

  1. ah çok ilginç, ben de bu filmi araştırıyordum, demek ki izlemem gerekiyormuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyin derim en kısa zamanda. Bayağı keyif alacaksınız.

      Sil