25 Şubat 2014 Salı

Sevginin Son Dileği-Sevgilerle Dolu Bir Roman


Maymun iştahlığım hiç yoktur ama işin içine kitaplar girince o zaman bir farklı oluyorum.  Kitap açlığım ayyuka vuruyor:))) Kitapçıda kendimi kaybediyorum ve o bu şu derken bir bakmışım toplamışım yine kucağıma bir sürü kitap.

Akşamları iş çıkışı markete uğradığımda Debbi Mocomber'ın kitaplarının yüzde elli indirimde olduğunu gördüğümde Küçük mucizeler Dükkânı ile başladığım seriye en sın Sevginin Son Dileği'ni alarak tamamlamıştım. 

Romanım üzün süre kitaplığımda beklemişti. Okunacak olan on kitabın başında duruyordu. İki hafta önceki pazar Berke'de hazır öğlen uykusunda ne güzel şimdi sakince kitap okurum düşüncesiyle başladım romana yanında mis kokulu kahveyle. 

Seyrettiğim filmler ve romanlar hakkında çok bilgi vermekten kaçınır, sadece can alıcı noktaları vurgularım. 

Romanı anlatmayacağım, küçük detaylar vererek bahsetmeye çalışacağım. 

Kanser hastası olan Hannah eşini çok sevmektedir ve ölümünden sonra kocası Michael'ın onun için yas tutmamasını, hayatına devam etmesini ve yeniden evlenmesi gerektiğini düşünmektedir. 

Ölmeden önce kocasına verilmek üzere bir mektup hazırlar ve erkek kardeşine ölümünün birinci yılında kocasına vermesini ister. Eşini çok seven Michael bir yıl boyunca yasını kalbinde taşımış ve eşinin ölüm yıldönümünde aldığı mektup karşısında şaşırır. 

Eşi mektubunda hayatına devam etmesi gerektiğini vurgular ve onu mutlu edebilecek üç kadınla ilgili bilgilerin olduğu uzunca bir mektup yazar. Bu üç kadınının eşi için uygun olduğunu düşünür ve onları tanıması gerektiğini ve biriyle evlenmesini istemektedir. 

Michael okuduğu mektup karşısında ne yapacağını bilemez ve uzunca düşündükten sonra karısının son dileğini yerine getirmeye karar verir. 

Eeee hikâye buradan sonra başlamaktadır. Ben kendimi öyle bir kaptırmışım ki bir çırpıda 120. sayfaya gelmişim.  O kadar merak ettim ki kızım kitabı benden önce okuduğundan ona sordum. Maalesef oda benim gibi olduğundan bana söylemedi. "oku ve gör" dedi. 

Üç farklı kadının özelliklerini okurken, bence Michael buna aşık olmalı diye düşünmüştüm. 

Kitabın sonunda Michael benim seçmiş olduğum kadına aşık oldu.

Acaba Michael hangi kadına âşık olacak sizce?

Okunmaya değer bir roman. 

Aşk ne zaman gelir bilinmez. Öyle değil mi?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder