30 Nisan 2019 Salı

Kusursuz Kitap Yorumu




“Gidiyoruz” diyerek Anna’nın elinden tutarak hızla mekandan dışarı çıktı. Avucunun içinde buz gibi olmuş küçük eli bırakmadan hızlı adımlarla geniş ve boş kaldırımda yürüyor ve Anna’yı adeta arkasından sürüklüyordu. İçinde alev almış yanan bir şeyler vardı ve o ateş büyüdükçe gerçekler daha bir yakıyordu benliğini. Zihninde dönüp duran resimler, cümleler tek bir sonuca ulaşıyordu.
Aidan, Anna’ya aşık oluyordu ve kimse onun olana dokunamazdı…

Merhabalar 


Doğuştan yüzünde büyük bir yara izi ile doğan Aidan, güzelliği sayesinde tacize ve iftiraya maruz kalan Anna’nın hikayesi Kusursuz.

Aidan’ın annesine göre kusurlu doğduğu için hiç sevilmeyen bir köşeye atılıp tecrit edilen Aidan’ın yetişkin bir adam olduğunda birçok ameliyat geçirir ve çok güzel bir beyefendiye dönüşü. Aynı zamanda da başarılı bir estetik doktor olarak nam salar.

Başvuruda bulunduğu her işte güzelliği sayesinde taciz edilen Anna, yine tacizler sonucunda top eğitimi tamamlayamaz. İşsiz Anna arkadaşı Maria’ın başvurduğu iş sayesinde Aiadan’ın asistanı olarak işe başlar ve ikilinin romanı başlamış olur.

İki roman karakteri de kişilikleri olarak çok güzellerdi. İnsan insan yapan tüm güzel özellikler onlarda vardı. Aiadan’ın güzel kalbini çok sevdim. Özellikle çocuklara ücretsiz ameliyat yapması bence kitabın en güçlü tarafıydı. İki yaralı kalp romanda birbirlerini buldu ve güzel bir sevgi, aşk ve beraberlik başladı.  Roman yabancı karakterler ve yabancı bir ülkede geçmişine rağmen türk kahvesi, türk yemekleri, türk bir kadın arkadaş Selda sayesinde bizden güzel şeyleri yansıttı.

Özge Erkin benim kitapları ile tanışmak istediğim bir yazardı. En çok da Destan, Kutsal ve Usta’yı okumak istiyordum ama başlangıcı Kusursuz ile yaptım. Genelinde çok hızlı okunan roman bana bazı yerlerin daha detaylı olması gerektirdiğini hissettirdi. Her olay çok hızlı ilerledi çabuk sonuca bağlandı. Biraz romantik komedi tadında oldu. Ben biraz daha dram sevdiğimden bana öyle gelmiş olabilir. Kübra bana yazarın tadını alabilmem için Destan ve Kutsal’ı okumamı önerdi. Onları mutlaka okuyup yorumlayacağım. 


18 yorum :

  1. Kusursuz henüz okumadım. Kutsal, Destan ve Masum Koza'yı kesinlikle tavsiye ederim canım :)

    YanıtlaSil
  2. Henüz okumadım, notlarım arasına aldım. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Bende sanırım romantiğim..Dram kaldırmıyor içim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sen romantik seviyorsun gibi:)

      Sil
    2. Gibi gibi :))) az buçuk romantik bir tarafımız var galiba :))))

      Sil
  4. Aiadan'ın güzel kalpli olması romana etkisini sindiriyor anlaşılan.. İyi niyet görmeye duymaya ihtiyacımız var.. Bu yüzden Kusursuz ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi niyet çok az kaldı maalesef:( Bencillik artış gösteriyor. Ama ben hep iyilik kazanacak diyorum

      Sil
  5. aklımda olsuun. ne çok böyle yeni yazar var yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım varmış. Bende keşfettikçe buluyorum

      Sil
  6. Bu kitaba bloglarda sürekli rastlıyorum. Listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap yeni ve yazarın çok seveni var. O yüzden sık sık görmeniz normal.

      Sil
  7. Çok güzel Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş

    YanıtlaSil
  8. ana sayfana tıklayınca çıkmıyooo ana sayfan, go daddy diye bi sayfa çıkıyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. com uzantım vardı. yenilemedim. Ondan öyle. Aslında blogum aktif
      https://elmasgln.blogspot.com böyle oldu linkim malesef.

      Sil