6 Eylül 2016 Salı

Yaşama Açılan Penceredir Kitap Etkinliğimizin Hazırlık Aşaması

Merhabalar 

Ortalama üç ay önce ben Şafağın Dünyası blogunun sahibi Şafak, Yasemin Kokulu Hayat Blogunun sahibi  Yasemin biz üç yaşam blogu arkadaş, blog camiası sayesinde tanışıp iyi arkadaş olmuş kişileriz. 

Ortak Whatsaap gurubumuzda benim onlara atmış olduğum güzel bir kitap sözü üzerine yorum yaparken, birden kitap etkinliği düzenleme fikrimiz ortaya çıktı. 

Nasıl heyecanlı konuşuyoruz anlatmakla ifade edilmez. Nasıl olur, nasıl yaparız, nelerden bahsederiz derken uzun uzuya süren konuşmalar sonucunda biz 3 Eylül'de Taksim Konak Otelde Yaşama Açılan Penceredir Kitap dedik ve etkinliğimizi düzenledik. 

Kitaplarla ilgili daha önce bir şeyler yapılmış ama okuma etkinliği şeklinde düzenlenmiş. Bizim amacımız farklı bir yapıya imza atmaktı. 

Daha önce hiç yapılmamış olan kitap bloggerları ve youtuberlarla buluşmak fikrini düşünerek bir araya gelmek, bolca kitaplar hakkında konuşup fikir alışverişi yapmak, bu özel günümüzde de yayın evlerinden de sponsor olmalarını istemek hayaldi ve gerçekleşti:)) 

Düşüncelerimiz eyleme geçti. Etkinliğimizin ana fikri bu şekilde oluşmaya başladı.   

Etkinlik öncesinde neler yaptık biraz ondan bahsetmek istiyorum. 

En önemli detay mekan sponsoru bulmak oldu. Mekanımız belli olduktan sonra tarihi belirleyip, hiç tanımadığımız kitap bloggerlarını youtuberları arayıp, incelemek ve davet etmek oldu. Tüm aldığımız kararlar hepimizin karşılıklı ortak kararıydı. 

İncelediğimiz kitap sever bloggerlara davet maili göndererek bize katılmalarını rica ettik. Aralarından gelmek isteyip şehir dışında olanlar da oldu, nazikçe geri çevirenler ve hiç cevap vermeyenler. 

Hepsinin canı sağ olsun. 

Ama bizle aynı heyecanı taşıyan yedi değerli arkadaş bizimle olmayı seçti. Çok da iyi oldu ve onlar sayesinde harika bir gün geçirdik. 

Mekan ve katılacak listesi belli olduktan sonra ki en önemli detay bizi bugünde destek vermek isteyen yayın evleri bulmaktı. Ben ve diğer arkadaşlarım, Facebook, Twitter, mail adresleri üzerinden bir çok yayın evine etkinliğimizi duyurarak bizlere katılmalarını, kitaplarını hediye etmelerini, etkinliğimize sponsor olmalarını istedik. 

Bu yazışma trafiği anında ülkemizde yaşanan darbe sonucunda o kadar çok karamsarlığa düştük ve etkinliği neredeyse iptal edecektik. Vazgeçmedik, yılmadık ve bu etkinliği ne olursa olsun yapacağız dedik. 

Attığımız onca mail ve yazışmalara bize destek vermek istemeyen, katılamayacağız diyen bir çok geri dönüşün yanında, katılırız deyip de vazgeçende olmadı değil. 

Ama bize inanıp destek veren işte o on bir yayın evi ile birlikte bir olup güçlendik ve 3 Eylül Yaşama Açılan Penceredir Kitap dedik ve etkinliğimizi başlattık.

Çok sağ olsunlar. 

Destekleri, bize inanıp yanımızda oldukları ve kitaplarını gönderdikleri için çok teşekkürler. 

Şahsım adına ben çok mutlu oldum.

Şimdi bu mutlulukla yazılarımı yazıyorum.

Neler mi yaptık. Takipte kalın:)) 

Bir sonraki yazım etkinliğimizin içeriği ile ilgili olacaktır. 

Yeniden görüşmek üzere.

16 yorum :

  1. Ben bir defa da buradan teşekkür edeyim hem size hem de Şafak ve Yasemin hanımlara. Sizin kararlılığınız ve emeğiniz sayesinde bu güzel etkinlik meydana geldi. Asıl büyük alkışı sizler hak ediyorsunuz, dilerim başarılarınız ve girişimleriniz artarak devam eder, gerçekten tahminimin çok üstünde güzelliklerle karşılaştığım bir etkinlikti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sercan bey. Bu olumlu görüşler bizi çok mutlu ediyor inanın. Demek ki doğru noktaya değinmişiz. Sizin görüşleriniz bizim için çok değerliydi. BU güzel hislere ve duygulara kocaman teşekkürler. İyi ki gelmişsiniz. Sizinle şahsen tanışma şansımız olmuş. Güzel de oldu:)

      Sil
  2. Tekrar hem size hemde Şafak ve Yasemin hanımlara teşekkür ederim. İyiki böyle bir girişimde bulunmuşsunuz. Çok keyifli bir gündü. Başarılarınızın devamını dilerim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Esra. Seni takip ediyordum ama ayrıca tanıdığıma çok sevindim. Siz gençler kitapları daha da çok sevdireceksiniz. Benim inancım tam.

      Sil
  3. çok güzel düşünmüşsünüz birdahakine bende katılmak isterim. Kitaplarla aram iyidir her ne kadar son aylarda okuyamasam da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için. Kitaplar bambaşka bir dünya gerçekten. Yeniden okumaya başlamanız dileğiyle. Bir daha ki sefer olduğunda neden olmasın?

      Sil
  4. Ne güzel yazmissin, her ne kadar hem olaylar hem sünnet araya girip anızda en az çalışan ben olsam da benim icin çok keyifli deneyimdi. Güzel şeylerin artarak devam etmesi dileği ile
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu hiç öyle? Hepimiz çalıştık. Biz arkadaşız ve birbirimize tabi destek olacağız. Sonuç hepimizin ortak başarısı. Sevgiler benden arkadaşım:))

      Sil
  5. Ne güzel bir etkinlik yapmışsınız... Emeğinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Daha büyük çaplı ve herkesin de katıldığı organizasyonlar görebilmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah. Onlarıda görürüz. Çok teşekkür ederiz. Saygılar...

      Sil
  7. Tekrar teşekkürler! (:
    Ben, sizinle olmaktan büyük bir mutluluk duydum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim:)) Ben de çok sevdim hepinizi.

      Sil
  8. instagramda gördüm kiıtap yayınlarından Umut beni eski iş arkadasım dı . Güzel bir etkinlik olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A ne güzel! Çok hoş bir rastlantı olmuş. Çok teşekkür ederiz. Sevgiler benden.

      Sil