28 Nisan 2016 Perşembe

Amway-Ancestry Parfüm


Çiçekleri severim. 
Çiçek kokuları çok severim. 
Çiçek kokulu parfümleri daha çok severim. 

Tam bir koku düşkünüyüm. Parfümlere olan düşkünlüğüm kitaplara kıyasla aynı diyebilirim. Parfümlerim bitince şişelerini atmak bile istemem. O kadar değer veririm.

Her tenin kendine yakışan bir parfümü var. Benim tenimde en çok oyan parfümler çiçek kokularını yoğun olan parfümlerdir. Baharat karışımı yüksek olan kokular bende başağrısı ve mide bulantısı yapmakla kalmayıp kendimi parfüm şişesinin içinde boğulmuş kadar kokuya bürünmüş hissetmeme neden oluyor.

Bittikçe almaktan hiç vazgeçmeyeceğim  aslında iki favori parfümüm var.

Birincisi Lancome La Vista Bella 
ikincisi Dolce Gabbana The One

şimdi bunların yanına bir yenisi daha eklenmiş oldu. 

Amway-Ancestry Parfüm

parfüm bana blogerlarpaylasıyor1yasında etkinliğine sponsor olan Amway Türkiye tarafından hediye olarak verildi. 

Ben ilk kez bir Amway ürünü kullanmış oldum ve bu parfümü çok sevdim. Kokusu ve uzun süre kalıcı olması benim son bir aydır en sık kullandığım parfüm olma özelliğini yakaladı.

Son derece yoğun ama aynı zamanda hafif ve kalıcı bir parfüm. 

Kalıcılığını anlamama sebebiyet veren olay ise sabah sıktığım kokuyu akşama iş yerime gelen bir müşterimin hissetmesi ve parfümün adını öğrenmek istemesiyle oldu. 

Çok güzel koktuğunu ve kızına almak istediğini söylediğinde, benim tepkim “Aaa hala kokuyor mu?” Sorusuyla cevap vermek oldu. 

Bir kaç arkadaşımdan aynı tepkiyi alınca, tenime yakışan kokuyu yine bulmuş olduğumu anladım. 

Parfümü biraz araştırmak ve  içeriğine bakmak istediğimde ise; benim sevdiğim çiçeklerden oluşan ve harmanlanmış olan bu güzel parfüm aynı zamanda yoğun ve kalıcı.

Parfümün kadınlar arasında bayağı tercih edildiğini ve beğenildiğini öğrenmiş oldum.

Bu havalarda benim tercihim Amway Ancestry 

havaların ısınması ile birlikte kullanabileceğiniz ve sizi boğmayacak bir parfüm tercih etmek isterseniz bu kokuyu denemelisiniz.

Hoş çakalın

ANCESTRY Bayanlar İçin Parfüm

  • Armonik bir yapıya sahip, güçlü ve kadınsı bir parfüm. Enfes yoğun kokusunun içeriğindeki bergamot, siyah frenk üzümü, mısır yasemini ve saf portakal çiçeği gibi doğal bileşenler mükemmel bir biçimde harmanlanarak, eşsiz ve zarif bir karaktere bürünür.

  • Siyah frenk üzümü, limon ve bergamot armonik bir yapı oluştururken, mısır yasemini ve inci çiçeği notaları yükselerek sonsuz bir tensellik duygusu yaratır. Kokunun kalbinde yer alan beyaz misk ve amber gerçek bir zarafet aurası yaratırken, bir yandan da karşı konulamaz ve sofistike bir duygu uyandırır. Kalıcı stilin özgün ifadesi.

  • Üst notalar:bergamot, siyah frenk üzümü, limon, portakal, mandalina.
  • Orta notalar:mısır yasemini, portakal çiçeği, absolut, gül, şeftali, inciçiçeği

  • Alt notalar:sandal ağacı, vanilya, beyaz misk, sedir ağacı, amber 

3 yorum :

  1. Henüz denemedim. Derhal o paket açılacak o zaman :) Çünkü ben de Lancome kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedacım, kullandıktam sonra yorumunu bekliyorum. Birde ben aslan borcuyum ve benim kokum la vista bella'ymış:))))

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil