14 Nisan 2016 Perşembe

Berke'me...


Merhaba

Berke'nin ilk fotoğrafı daha 12 haftalık iken çekilmiş ultrason resmiydi.

O gün doktorum resmi elime verdiğinde yuvarlak bir kafa, hafif yatay bir gövde, iki sopa görünümlü caka ve kollar, kocaman göz çukurlarıydı.

Ama o kadar güzel görünüyordu ki anlatamam. Eve geldiğimde buzdolabının kapağına resmi astım ve sürekli ona bakıyordum. İçimde bir mucize vardı ve benimle yaşıyordu. Tarifi olmayan mutluluktu bu.

Haftalar sonra cinsiyetini öğrendiğimde daha da çok sevinmiştim. Bir kızım vardı ve Allah'ım bana birde erkek çocuk nasip etmişti. Babası oğluma Arel ismini koymuştu o hafta. Hemen ultrason resminin altına ismi yazıldı bu sefer. Artık o resmin ve karnımdakinin bir adı vardı ve Arel diye seviyordum oğlumu.

Hamilelik bambaşka bir duygu kadın için ve ben dokuz ay boyunca dolu dolu hissederek tattım bu duyguyu.

Kendimi ve oğlumu korumak ve iyi beslemek adına her bir şeyi yaptım.

Her doktor kontrolünde biraz daha büyüdüğünü görmek, kalp atışlarının sesini duymak beni ona daha çok bağladı ve artık karnımı severek oğlum gel demeye başladım.

Arel ismini tek kullanmak istemediğimden ve ablasının da iki ismi olduğundan oğluma Berk  mi Berke mi diye ad seçme konusunda çok kararsız kaldım ve sonuçta BERKE olsun benim oğlumun adı  diyerek Berke Arel olarak oğlumuzun adını netleştirdik.

Gece suyum boşalıp, hafif sancı ile hastaneye gittiğimde, doktoruma ben kesinlikle normal doğum yapmak istiyorum diye direnmiştim.

Uyanık olup çocuğumun dünyaya gelişini görmek, ilk ağlamasını işitmek ve bu anı hep hatırlamak dileğimdi. Ve de istediğim de oldu.

14/04/2010 saat 14:00'de daha doğmasına 20 gün varken Berke dünyaya geldi.

Ebenin oğlumu hemen sarıp boynuma yatırışını hissettiğimde mutluluktan ağladım.

Mor,kahverengi, kırmızı bir surat, gözler kapalı ve cıyak cıyak ağlayan sağlıklı, eli ayağı düzgün bir erkek evladı.

Allah'ıma şükürler olsun dedim ve mutluluk göz yaşlarım akıp gitti.

İşte o an çektiğim onca sancı, doğum anı acılarım, kocaman karnımın büyüklüğü bir anda benden uçtu ve gitti.

Berke gel artık diye sevdiğim karnım, sürekli yatak odasında o varmış gibi baktığın boş beşiği, onun yüzünü bir an anca görme isteğim bitmişti artık.

Benim yanımda ve artık kucağımdaydı ve oğlumu emzirmeye başlamıştım.

Hayatımın en güzel ikinci güzel anıydı.

Hepimizin en en mutlu onları diğer mutlu anlarına göre sınırlıdır.
Benim hayatımın en en iki güzel anı, biri Damla'nın diğeri Berke'nin doğumlarıydı.

Bugün oğlum altı yaşına girdi. Doğum günü olacağını bildiğinden okuldaki arkadaşlarını henüz planlama yapmadığımız doğum gününe davet etmiş.

Bende ona güzel bir sürpriz hazırlığı yaptım ve öğretmeni ile konuşarak doğum günü partisi düzenledim.

Okulda, sınıf arkadaşları ile kutlayacağı doğum günü partisi onun yüzünde kocaman bir gülümseme yapacak ve o gülümse her şeye bedel olacak.

BENİM CANIM OĞLUM İYİ Kİ DOĞDUN.

7 yorum :

  1. Nice sağlıklı yıllara olsun canım Paşa'da iyiki doğmuş 😂

    YanıtlaSil
  2. Nice nice sağlıklı mutlu yaşları olsun inşallah...
    İyi ki var çocuklarımız :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Gönülden katılıyorum size. Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler

      Sil
  3. Gerçekten o normal doğum anı ve doğumdan hemen sonraki hiç bir acı sanki yaşanmamış gibi olan mutluluk paha biçilemez :) mutlu yaşlar berkeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Mutluluk bir bebeğin ilk ağlamasında gizliymiş.

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Mutluluk bir bebeğin ilk ağlamasında gizliymiş.

      Sil