21 Nisan 2016 Perşembe

Öylesine...

Bence her insanın içinde bulunan bir şair ve o şiiri söyleyen bir iç ses vardır.

Yazmak bazen iyi gelir. Bazende kötü. Bilemezsin. 

Bir kaç kelime dökülür bir yerlerden.

Anlamlı veya anlamsız. 

ARTIK BENİM BLOGUMDA FARKLI YAZILARDA OKUYACAKSINIZ. 


Ey sevgili...

  • Adını söylediğim, konuşamadığım içimde hissettiğimin

  • Hiçbir zaman sahip olamayacağım ve sevmekten vazgeçemediğimsin

  • Benim diye tanımladığım ama benim olamadığımsın

  • Başkasının olduğunu bildiğim halde vazgeçemediğimsin

  • Beklemekten bıkmadığım umudumu tüketmediğimsin

  • Her cümlenin başında varken sonunda olmadığımsın

  • Uzaktan var olduğunu bilirken, yakınına yaklaşamadığımsın

  • Sana doğru uçuşamayışımsın

  • Gülüşünü çok sevipte sahip olamayışımsın

  • Ne kadar çok sevildiğini bilemeyişimsin

  • Orada olmak isteyipte adresi bir türlü bulamayışımsın

  • Nefesimin tükendiği, yok olduğu ve oksijeni sende arayışımsın

  • Zamanın sadece senle akmasını isteyişimsin

  • Her sorulan sorunun cevabını sende arayışımsın

  • Vazgeçilmeyeceklerimsin

  • Kendime seni katamadıklarımsın

  • İçimde defalarca konuşup dile dökemediğimsin

  • İçin için ağlayaşımsın

  • Yanlışlıklar içinde yanlışları yaşamadığımsın

  • Yazılan her yazıda, okunan her satırda dinlenen her şarkıda seni düşündüğümsün

  • Ben demenin sen olduğunu öğrendiğimsin 

  • İçimde kopan çığlık seslerinin bir türlü dile dökülemediğimsin 

  • Gel deyipte gelemediğimsin

  • İçimde büyüttüğüm keşkelerimsin


  • Bir o kadar yakın bir o kadar uzak.


  • Benim olmayan sen seni özledim.

2 yorum :

  1. harika bir şiir olmuş.. anlamlı olmuş çok duygulu yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım. Duygu yaşamımızın her anında gizli saklı duruyor. Bazen dışa çıkıyor, bazende içimizde kalıyor. Duygular yaşandıkça güzel.

      Sil