10 Nisan 2016 Pazar

Blogumun Yeni Adresi

Merhabalar.

Yazmak hep istediğim bir şeydi ve yazdıklarımı neden paylaşmıyorum dediğimde yaklaşık 2,5 sene önce kendi blogumu kurdum. Bu zaman zarfında bir çok yeni blogger arkadaş tanıdım ve bir kaçı ile iyi arkadaşlıklar edindim. 

Eski blogum artık görsel olarak yeterli gelmediği için, kendime yeni site kurup hazırlığını yaptım. Bu akşam nihayet son hali hazırlanmış oldu. 

Bu süreçte bana desteğini esirgemeyen sevgili arkadaşım Safağın Dünyası adlı sitenin sahibi Şafak Karadeniz'e ayrıca, son rutuşları ve com uzantısını satın almaya uğraşan Şafak'ın sevgili eşi Alp Kilimcigöldeoğlu'na kocaman teşekkürü bir borç bilirim. 

Artık yeni sitemin adı Elmas Pırıltıları olarak değişmiştir. Adım gibi anlamlı Elmas Pırıltıları isim hakkı sevgili Şafak'ın önerisidir. 

Ben çok beğendim. Umarım sizinde hoşunuza gider. 

Artık beni bu adresten takip edebilirsiniz. 

Sevgiyle kalın. 

3 yorum :