17 Nisan 2016 Pazar

Kitap Arkadaşlığı


Merhabalar

Kitap okuyan bir kitap sever olarak, ne zaman kitap okuyan birisini görsem göz ucuyla da olsa ne okuduğuna bakarım. Bu bir merak mıdır? Bilemiyorum fakat, başkalarıda neler okuyor bilmek istiyor ve benimde ilgimi çeker diye düşünüyorum.

Ben kitap alırken yorumları çok değerlendirdiğimden de olabilir.

Geçen gün işyerime gelen bir bayan müşterim  aracının onarım süresinin bitmesini beklerken, bekleme solonunda  kitap okuyarak vaktini değerlendirmeye çalışıyordu.

Aracını işlemleri uzun sürünce kendisi dışarıya dolaşmaya çıktı ve bir kaç saat sonra geri geldi ve bende kendisini yolcu ederken okufuğu kitabın adını sordum. Sonrasında ayak üstü kitaplardan sohbet etmeye başladım. Öğrendim ki oda benim gibi kitap okuyan birisi gördüğünde ne okuduğuna bakıyormuş.

Bir ben değilmişim. Konuşmalar kitap olunca ben benlikten çıkıyor çenem düşüyor ve sürekli anlatıyorum.

Hep diyorum kitap okumak benim en doyumsuz halim.

Kısacık zamanda o kadar çok cümle ürettik ki bayan müşterim  “Kitap okuyan kişileri severim.”demesi ve arkadaşına aldığı hediye kitabını bana hediye olarak vermesi ayrı güzeldi.

Kabul etmek istemesemde samimiyeti ve güleryüzlü yaklaşımı karşısında yaptığı jeste çok memnum oldum diyebilirm.

Ayrıca hediye olarak aldığım kitabımda çok anlamlı.


En kısa sürede okuyup yorumlamayı düşünüyorum.

Kitap sever birileri ile tanışmak ve onlarla koyu sohbetlere girmek, benim için ayrı zevk.

Teşekkür ederim Ebru Hanım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder