24 Nisan 2016 Pazar

Kafka Okur Dergisi

kafka Okur

Merhabalar

Genelde hep okuduğum kitaplar söz ediyor ve yorumluyorum. Bu sefer son derece keyifle okuduğum ve bana yeni şeyler öğreten bir dergiden bahsetmek istiyorum.
Kafka Okur, bir fikir sanat ve edebiyat dergisidir.

Kafka Okur, iki ayda bir yayınlanan bir dergidir.

Kafka Okur, içerik olarak hem göze, fotoğrafları ile ruha hitap etmektedir.

Ve bence oldukça kalitelidir.

CEMİL MERİÇ

Neden bu kanıya vardığımı size şöyle anlatabilirim.

Her bir sayı farklı kişiler ve konular seçilerek hazırlanıyor ve okuyucuyu yormadan sıkmadan anlatılmaya çalışılıyor.

Ben dergi sayılarını atlamadan takip etmeye çalışıyorum.

Güzel röportajlar, değişik hikayeler ve sözler, kendinizden bir şeyler bulabileceğiniz şiirler bulabilirsiniz.

CANSU TOK CAMDAN KALP

Ben size Mart ve Nisan sayısından biraz bahsedeyim.

Kafka Okur'un son sayısında Sylvia Plath'ı anlatmış.

Ben Sylvia Plath' hiç bilmiyormuşum. Çok okuyan birisi olarak da bilmediğim için kendim kızdım. Yazarın kısa hayat hikayesini, intiharını, şiirlerini okudukça çok etkilendim.

KAFKA OKUR

İntihar etmeyip, daha uzun bir yaşam sürebilseydi, bence üstün zekasından daha neler çıkacak ve bizlere okumamanız için bırakacaktı.

Sylvia Plath en popüler klasiği kendi yaşamından yola çıkarak yazdığı kitabı Sıça Fanus'dur.
Ben şimdiden kitabı okumak için alışveriş listeme eklemiş oldum.

Kafka Okur sayesinde edebiyat ve kültürel bir çok yazı ve makale okumuş oluyor, kısa öykülerle kendim betimleme yapıyorum.

Sanal alemde dergi için ne kadar iyi yorum varsa, bir o kadar kötü yorum okuyorum.

Her bir okuyucunun ilgi ve beğeni tarzı olabilir ama ben şunu dile getirmek istiyorum edebiyat ve küttür yoğunluğunun bolca işlendiği bir dergiye bence ön yargılı bakmamalı, bir okumalısınız.

Kafka Okur dergisi yayınlanmaya başladığı tarihten bu yana her geçen gün satışı artmaya devam eden bir dergi olma yolunda başarılı şekilde ilerliyor.
Derginin fiyatını fazla bulanlar için demek istediğim iki ayda bir yayınlanan bir dergi için 8 TL makul bir fiyat.

Kitap ve dergilere verilen meblağlar size bilgi olarak geri döndüğünü düşündüğünüzde, bence bilgi paradan daha değerli. 

Yeniden farklı bir konu hakkında görüşmek üzere. 

matilda, leon

5 yorum :

  1. Beğemiriz ya da beğeeyiz ancak bi dergi tanımı yapmayı çok iyi düşünmüşsünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğum ve sevdiğim şeyleri paylaşmak ve anlatmak bazen boynumun borcu gibi. Dergi sevgisi bir başka keyif benim için. Kısa hikayeler, şiirler ve resimlerde anlatılan hikayeler başka bir keyif. Eğer sizde seviyorsanız Arka Kapak dergisinide bir bakabilirsiniz.

      Sil
    2. Fikrinizi merak ediyor olacağım

      Sil
    3. Fikrinizi merak ediyor olacağım

      Sil