24 Ekim 2016 Pazartesi

Aşka Çeyrek Kala&İlker Özmestçi





Şimdi İlker Bey bölüm 13 sayfa 173 "Dışımdan istemsizce bir çüşşş lafı çıktı. Biraz yüksek sesle söylemişim galiba.."

Şimdi bende aynen sizin dediğiniz gibi yapsam ve istemsizce aynı kelimeyi mi kullansam diye düşünüyorum değil?

Vallahi ne desem hak ettiniz yani.

Siz ne yaptınız öyle Hande'ye? Nerede o ilk o hissettiğiniz duygular? Onu o kadar istemeniz, o kadar aklınızdan, gönlünüzden geçen onca hoş duygular. Ne oldunuz kuzum?

Şimdi her şeyi hak ediyorsunuz vallahi. Çekin... En derine kadar hissedin de acınızı.

Böyle konuşuyorum diye de sakın kızmayın bana. Şu an tabi ki hem cinsimi koruyacağım.

Ne kadar sert bir giriş yaptığımın farkındayım. Ama hak ettiniz. Sizlerde okuyunca bana hak vereceksiniz eminim.

Aşka Çeyrek Kala'yı okumaya başlarken, İlker Bey' doğru olanı buldu ve şimdi uygulayacak dedim içimden.

Yok yanılmışım. Hiç düşündüğüm gibi olmadı. İlker Bey önceki iki kitabında erkek ve kadın ilişkileri üzerine o kadar iyi tespitlerini bizimle paylaşmıştı ki, bu kadar iyi tespitleri olan bir erkeğin bir kadını üzelebileceğini hiç düşünememiştim.

"Bir kadın aklına gitmeyi koyduysa, kalması için yapabileceğin çok bir şey yok, tek bir şey hariç:Gitmesine Sebep olan şeyi ortadan kaldırmak."

Biraz tersten başladım sanırım:) 

Şimdi başa saralım. Gece hayatından ve kızlardan geri kalmayan eğlenceyi çok seven, bağlanma problemi olan erkeklerin yoğun olduğu bir kitap Aşka Çeyrek Kala. 

Aslında genelde iki karakter var. Birisi yazarımız, diğeri de onun çok yakın arkadaşı Murat. Bana göre çok çapkın ve bir o kadar da saf. Burada kullandığım saf sıfatı aslında şöyle: Hemen hemen her gece başka kızla takılan bir erkek evlenir ve bir gece arkadaşları ile kafa çekmeye gider, gecenin sonunda ne yapar biliyor musunuz? Barda daha önceden tanıştığı kızı kendi evine atar. Hemde yatak odasına girip karısını yatakta gördüğünde aklı başına gelir. Evli olduğunu unutacak kadar çok içen paşam birde kendi evine kız atar. Şok, şok şok

Vallahi karısını alnından öpmeli. Affetmeyebilirdi. gerçi hamile kalmasaydı oda olmayabilirdi ya. 

Murat'ın salaklıklarını (İlker Bey bu şekilde anlatıyor genelde kitaplarında) daha öncede diğer kitaplarda okumuştum. 

Ahh biz kadınlar, daha hamile olduğumuzu anladığımızda hayatımızda yapmayacağımız dediğimiz ne varsa yapabiliyoruz. Erkekleri affedebiliyoruz. 

Esas oğlanımız olan yazarımız yurt dışına çıkarken hava alanında bir kız görür ve kıza tabiri caizse vurulur. Öyle bir şey olur ki, hoşuna giden kız, ucakda yanına oturur ve okuduğu kitapta yazarımızın bir önceki kitabı olur. Yine güzel tesadüfler çifti bırakmaz ve Paris'te birbirlerine yakın otellerde kalırlar. 

Aşıklar şehri Paris'te akşam yemeği bile yiyen çiftimiz gecenin sonunu öpüşerek bitirirler ve sonra takii Murat'ın düğününe kadar birbirlerini bir daha görmezler. 

İşte yine güzel bir tesadüf olmuştur, Çiftlerimiz karşılaşmıştır. 

Artık güzel bir aşk doğmuştur. Her şey iyi giderken bu güzelliği kim mahfetmiştir sizce tabi ki esas oğlan. 

Ayrıca, güzel bir kadın sevmekle, kadını güzel sevmek arasında çok güzel bir fark var...

 Siz erkekler sevmeyi neden beceremiyorsunuz?

Ahh, ahhh Hande gitmeden duygularını, yazdıklarını okumanız lazım.

Tabi bu yazılanlar esas oğlan tarafından geç okunmuş olacak. Vay haline...

Kalabalıklar içinde yalnızlık işte böyle bir şey. Yalnızlık içinde kalabalık olmak veya... 

Hande yoktur artık.

Kızgınlık çok gürültülü oysa, kırgınlık ne kadar sessiz...  

Kitap "Peki ya sonra?" ile bitiyor. 

Bir devamı var. Şimdiden sinyaller verilmiş durumda. 

Kadın erkek ilişkileri üzerine yazılmış olan Aşk Çeyrek Kala tadımlık olan, hoş kitaplardan bir tanesi. 

Hadi okuyun derim:)) 


6 yorum :

  1. Bir kadın gerçekten gitmeyi kafaya koyduysa,gider...Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. ben yazarın kitaplarının hiç birini okumadım. Ama alıntılar falan güzel gözüküyor. Kitap tasarımları da dikkatimi çekti doğrusu :) Karşıma çıkarsa okumak isterim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım okuyabilirsiniz. Ben bittin oğlum sen'i daha çok sevmiştim. Bu son kitabın devamı da bence güzel olacak.

      Sil
  3. Merak ettim, okunacaklar listesine eklemeli :)

    YanıtlaSil
  4. Aslında senin tarzın gibi. Beğeneceğine eminim:) Sevgiler

    YanıtlaSil