19 Ekim 2016 Çarşamba

Karafırın'da Kahvaltı ve Türk kahvesi




Merhaba 

Geçen pazar KPSS sınavı vardı ve benim kızım da şansını denemek için sınava girdi. Bende anne desteği ile yanında olmak istedim.

Sınav süresince onu bekler, bir şeyler atıştırır düşüncesi içerisinde ilk gördüğüm yere attım kendimi. 

Menüyü elime aldıktan sonra fark ettim ki Kara Fırın'a girmişim. Bakırköy Karafırın Pastanesi

İki saat aç kalmayı göze alamayan ben verdim hemen siparişimi. Bazlamalı tost. 

Ben genelde değişik tatları denemeyi seviyorum. Bazlamayı severim ama hiç tost olarak denememiştim. 

Hadi deneyelim bakalım...

Benim seçtiğim bazlamalı tostum, beyaz peynir, zeytin ezmesi ve domatesten oluşuyordu. Kaşarlısı, kavurmalı ve karışık seçeneğide mevcut. 

Bazlama tost yanında  fotoğrafta da görüldüğü gibi patates kızartması şeklinde sunum yapılıyor. 

Bazlama tost 12 TL

Aslında asıl anlatmak istediğim nokta türk kahvesi siparişimle ilgili. 

Daha sınavın bitmesine çok var. Kahvaltımı yaptım. Çayımı da içtim kitabımı okumaya devam ediyorum. 

Biraz da keyif yapayım dedim ve kahvemi sipariş ettim. Ve kahvem geldi.

Sunuma bakar mısınız ne kadar güzel?

Çok beğendim.



O gün zaten ınstagram hesabımda kahve sunumunun güzelliğinin paylaşımını yapmıştım ve şimdi buradan da aynı şekilde paylaşayım yapayım dedim ve size yazıyorum. 

Aynalı yuvarlak bir tepsi. Ama aynası eskimiş yıllanmış gibi duruyor. 

Fincanlar eski porselenlerden, sanki kırık, sanki kirli paslı gibi, 

Buz gibi soğuk su, hafif limonlu ve tahta kaşığa batırılmış damla sakızı

Birde şerbet var. Onda tarçın tadı aldım ama başka neler olduğunu anlayamadım. 

Türk kahvesi 7 TL

Hem gözüme hem damağıma hitap eden güzel bir türk kahvesi attım. KaraFırın'a bu sunumları için çok teşekkür ederim. Ayrıca Bakırköy Karafırın personelini de teşekkür ederim. Arkadaşlar ilgili ve samimi arkadaşlardı. Çok da iyi ilgileniyorlar.

Her gittiğimiz mekandan böyle güzel ayrılmayı diliyorum. 

Yeniden görüşmek üzere.

5 yorum :