5 Ekim 2016 Çarşamba

Hoş Geldin Sonbahar



Merhabalar 

Yılın benim için en güzel aylarından biri.

Belki benim gibi bir çok kişinin de öyle.

Ben hem bir yaz çocuğu, aynı zamanda doğanın en güzel halinin bulunduğu Karadeniz kızıyım. 

Deniz benim nefes aldığım, yapraklar, ağaçlar çiçekler olmazsa olmazım. 

Kendimi çok kötü hissettiğim anlarda deniz havası almayı tercih eder, yada ağaçların arasına atarım kendimi. 

Çok iyi gelir.

Şimdi doğa yine bambaşka hal almaya başladı. Yapraklar solup dökülürken bile ahenk ve uyum içinde başka bir örtü bürünmeye geçti. 

Hele de gökyüzü baktıkça doyulmayacak renk çümbüşü içinde. 

Akşam eve giderken gözler hep gökyüzünde. 

Güneşin batışını seyredeceğim derken kitap okumaktan vazgeçiyorum.

Güneş kırmızı ve sarı renklerin içinde barındırdığı artık ne ton varsa onunla bütünleşerek, batmaya yerini geceye bırakmaya çalışıyor. 

Birde bulutlar çok güzeller. Oda sonbahara ayak uydurmuş ve beyaz renklerini siyaha, griye, lacivertte çevirmiş. 

Kafanızı kaldırıp gökyüzüne bakıyor musunuz acaba? 

Eğer bakmıyorsanız bakın lütfen... 

Neler görebileceksiniz bir düşünün. 

Ben baktıkça bambaşka şeyler görüyor ve hissediyorum. 

Sonbahar... Adına yakışır neler yazılmadı ki? Şiirler, romanlar, sözler, filmler. 

Bir çok konuya misafir oldu. 

Hala da olmaya devam edecek. ,

Şanslıyız ki, ülke olarak mevsimlerin geçişlerini görebiliyoruz. 

Şanslıyız ki, yaşıyor ve Allah'ın bize verdiği nimetlerinden yararlanıyoruz. 

Aldığımız net bir nefesin bile kıymetini bilip, şükretmeli. 

Ben uzun bir süre sonbaharda kalmak istiyorum. Kış sonra gelsin. 

13 yorum :

  1. Şükretmeyi unutuyoruz bazen :) Gerçekten çok şükür :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim:)) Gerçekten şükürler olsun

    YanıtlaSil
  3. Bence kış hiçççç gelmesin (:
    İlkbahar kızı olarak ne yazık ki sevemiyorum bu soğuk havaları... Ama yazın o kadar güzel ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz bambaşka zaten. İnsanın içini kıpır kıpır ettiriyor

      Sil
  4. Bence de uzun bir sonbahar güzel olur:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende size geldim:)) Memnun oldum:))

      Sil
  6. en sevdiğim mevsim sonbahaar :)

    YanıtlaSil
  7. ben yazı daha çok seviyorum ama baharlarında tadı başka tabii:) bu arada mimledim seni öptüm :)

    YanıtlaSil
  8. Ben son olsun ilk olsun baharı seviyorum. Bazen keşke hep bahar olsa diyorum ama o zaman güzelliğinin bu kadar farkına varamazdık.

    YanıtlaSil