18 Ekim 2016 Salı

Yine Mi Yorum Hırsızlığı?



Merhabalar

Cumartesi beni üzen ve başımın ağrımasına sebep veren, tüm günü keyifsiz hale getiren bir olayı anlatmak istiyorum. 


Yine mi aynı şey başınıza geldi demeyin. geldi vallahi. Yine aynı kişi tarafından. 

Ben oğlumla dışarıda gezerken kitaplar sayesinde tanışım olduğum arkadaşım Esra Nazenin bana ınstagram paylaşımını mesaj olarak attı ve onun söylemesiyle ben yeniden yapılan haksızlığı görmüş oldum. 

Bu sefer ekran görüntülerini sizinle paylaşıyorum. 

Ben mi abartıyorum acaba ne dersiniz? 


BU İLKİYDİ







BUDA İKİNCİSİ 





Şahsın kendisine yorum bıraktım ve yayın evini ve yazarı da etiketledim. Yorum hemen kişi tarafından yeniden silindi ve DM'den kendisi bana mesaj yazdı. Tabi ki muhatap olup cevap vermedim. cevap alamayınca kendisi beni yayın evinin sahibini de ekleyerek bir grup kurdu ve kendini aklamak için sözcüklerini sıraladı. Yine orada muhatap olmadım. Grup konuşmasında yayın evinden gelen cevap çok politikti. 


Grup Konuşmasından Umut Bey'in cevabı 




Kaygı problemi olmayan kişi burada benim. Neden mi ben normal bir okuyucuyum? Beğendiğimi ve beğenmediğimi de rahatlıkla söyleyebilme yetisine sahibim. 

Akşam evde başım çatlamış vaziyette kıza cevap yazmak istedim ve beni engellemiş olduğunu gördüm. Aslında benim onu engellemem gerekir değil mi? Yorumları alınan benim ne de olsa. Bende ikinci ınstagram hesabım elmaspırıltıları ile ona Dm'den mesaj yazdım ve kendisini açıklayacağımı söyledim. Yine kendini savundu. ben ne derse desin ona inanmıyorum. 

Yayın evleri belki yapılan her yorumun düzgün olup olmadığını anlayamayabilirler. Takip etmek de mutlaka zor oluyor da olabilir. Ama öğrendikten sonra mutlaka önlem almaları gerekir. Bu yaptıkları davranış onları daha dürüst daha kaliteli tarafsız bir yayın evi olma yolunda emin adımlarla üst sıralara çıkartacaktır. 


Bunları yapan profilde ki kızın dürüstlüğünden ve gerçekten iyi bir okuyucu olduğundan şüpheliyim. Hakkıyla okuyan, yorum yapan kitap severlere haksızlık yapıldığını bilmenizi istiyorum. 

Profil sahibinin kim olduğunu merak edenler mail üzerinden bana ulaşabilirler. 
elmaspiriltilari@gmail.com

9 yorum :

  1. Geçmiş olsun canım,artık emeğe saygı diye bir şey kalmamış ki insanlar bir birine saygı duymuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar haklısın ki. Saygı yok oldu. Öldürdük kendisini.

      Sil
  2. Ayıp etmiş. En azından özür dileseydi... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Özür dilemek? Yaptığını kabul etse benim için yeterli olacaktı ama yapmadı.

      Sil
  3. Hırsızlık sanal düzeyde çok fazla :( Sizin adınıza üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. maalesef çok kişi birbirinden bir şeyler çalıyor

      Sil
  4. ne kadar yüzsüz insanlar var. Hani başka bir şey olsa anlarımda sonuçta bu kitap ve her okuyan aynı anlamı çıkartamaz. Yayın evinin umarsızlığına ne demeli. Sen sıkma canını diyeceğim ama mümkün mü! Allah hepimize sabır versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bıraktım üzülmeyi. Bundan sonrada uğraşmam.

      Sil
  5. Muhtemelen başkalarından da araklama yapıyordur. Harika, süper gibi basit yorumların ardından çalıntı kısım paylaşılmış. Değiştirme zahmetinde dahi bulunmamış, çok tuhaf gerçekten. Sorunlu bir tip, baktım şimdi bir kaç kelime silmiş, artık çalıntı olmaktan çıkıyor herhalde öyle olunca. :D
    Bu tür hesapları kapattırmanın bir yolu olmalı aslında, bu kadar rahat hareket edip emek hırsızlığı yapmaları hiç hoş olmuyor. Geçmiş olsun tekrar.

    YanıtlaSil