11 Ekim 2016 Salı

Sonsuz Unutuş & Kadir Aydemir



Merhabalar

Bir çiçek gibi hissediyorum kendimi. Kopmuş yeşil bir çiçek. Düştüğüm yerde kök salabilirim belki ama bir daha asla açmayacağım. Bunu biliyorum. Birazdan bavulumu sessizce toplayıp parmak uçlarımda yürüyerek odanın ağır kapısını çekeceğim. Ya da burada, bu sıcak yorgan altında onun zehriyle biraz daha kıvranabilirim. Her öpüşünde biraz daha akıttı o zehri içime. Her sözcüğüyle ben adeta o heykelle yer değiştirdim. O, kendisine sunulan özgürlüğü doyasıya yaşıyor her bedende, her gülüşte. Ben… neden toparlayamıyorum bilmiyorum… Çelişkiler… Korkular… Bir erkek ne kadar çaresiz duruma düşebiliyormuş meğer. Aşk bunu yapıyor. (tanıtım bülteninden)

Ben okuduğum kitaplar için tanıtım bülteni pek kullanmam. Kitap okumak isteyen herkes kitabı almadan mutlaka bir arka kapağa bakar. 

Ama bunu paylaşmak istedim. 

Ne kadar güzel değil mi?

Sonsuz Unutuş, Kadir Aydemir'in Yitik ülke Yayınları'ndan çıkan öykü kitabı. 

Kadir Aydemir aynı zamanda Yitik Ülke Yayınları'nın kurucusu ve editörü. kendisi ile yaşama açılan penceredir kitap etkinliği sayesinde tanıştık ve kitap bana Yitik Ülke Yayınları'ndan hediye edildi Başka kitaplar da var. Onları daha sonraya saklıyorum.  

Ben okuduğum hemen hemen her kitap yazarı hakkında bilgi edinmek isterim. Kadir Aydemir'n biyografisini okuduğumda kendisinden bu zamana kadar neden haberdar olmamışım kendime de kızdım. 

Kadir Aydemir'in bu zamana kadar ne çok kitap yazmış olduğunu gördüm ve onun adına çok mutlu oldum.  Ve kendi adıma da. Diğer kitaplarını da okumayı çok istiyorum  

Kadir Aydemir kim? Sizde merak ediyorsanız tık tık 

Şimdi gelelim Sonsuz Unutuş'a 

Sonsuz Unutuş kısacık ama sıcacık bir öykü kitabı. 

Kitabın içinde kırk adet farklı şekilde yorumlanıp, yada hayal edilmiş, ya da istenilmiş ama yapılamamış hayaller, düşünceler, istekler var. 

Ben kısa, hatta bir cümle bile yazılmış mini mini öyküleri severim. kendimden o kadar çok şey bulurum ki anlatmaya cümleler yetmez. 

İşte Sonsuz Unutuş kitabını elime aldım bir bakayım dedim , okumaya başlamışken bir baktım halının üstünde bağdaj kurup bir nefeste okumuşum. 

Sanki bazen bazı kitaplar benim ruh halime göre o an karşıma çıkıyor. Geçen cumartesi akşamı da  o hallerden birinde rastlamışım Sonsuz Unutuş'a 

Çok güzeldi... 

Öykü kitabı gibi okumak isteyen öykü kitabı tadında okusun. Ben öykü değil şiir kitabı tadında okudum. 

Ve kendime en çok da ayrılık öyküsünü yakıştırdım 


Bir diğeri ise Düş oldu. 


Hayatta her şey yaşanamayabilir ama her şey yazılabilir. 

Bir kalem, bir kağıda neler sığdırılır. 

Sonsuz Unutuş  öykü kitabı da onlardan biri bence. 

Kitap okumak nedir, kitap tadı nasıl hissedilir? Bu sorunun cevaplarını bilen her okuyucu bu kitabı da okumak isteyecektir.

Benden size tavsiye:))

Umarım okuyunca beğenirsiniz.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder