12 Mart 2015 Perşembe

BLOGGERLAR PAYLAŞIYOR WEB SİTESİ YAYINDA!!!!!!


Yaklaşık 1,5 yıldır kendi blogumda amatör olarak ve vakit buldukça yazmaya çalışıyorum. Blog acmak benim planladığım hedeflerim arasındaydı ve hedefime ulaştığımı düşünüyorum. Yayınladığım yazılarımda hiç bir olumsuz eleştiri almamak beni daha çok sevindirdi ve yazmaktan hiç geri koymadı.

Yazdıklarımdan ve paylaştıklarımdan son derece mutluyum ve büyük bir keyif alıyorum. Aynı keyfi size de verebiliyorsam ne mutlu bana. 

Sık sık bir şey paylaşmasam da, takip ettiğim bloglara bakmayı ihmal etmiyorum hiç. 

Yine bir gün sayfalar arasında gezinirken bloggerlarpaylasiyor adı altında kurulan sitede blogger arkadaşları aranıyor duyurusu gördüm 

Bende katıldım ve Şafak Karadeniz'le tanışmış oldum. 

Mail atarak birbirimizle tanıştık ve ben onun kurmuş olduğu sitede bugün itibari ile yazmaya başlamış oldum.

Bu demek değil ki kendi Blogum ihmal edeceğim.  Hayır.

Beni hem burada hemde bloggerlarpaylasiyor da görebileceksiniz.

Çok heyecanlıyım.  Yeni bir oluşumun içinde olmak beni çok heveslendiriyor. Daha çok okuyucuya ulaşmayı hedefliyorum.

Eminim ki yayınladığımız olumlu, olumsuz tavsiyeler bir çok kişinin rehberi olacaktır.

Tarafsız satın alma rehberiniz olmayı bekliyoruz.

Bize katılın.

Bugün ilk yazım yayınlandı.

Sevgiler


6 yorum :

  1. hayırlı olsun insallahh hemen ziyaret edecegim :)

    YanıtlaSil
  2. Bizimle olduğun için teşekkürler Elmas'cım. Heyecanın öyle güzel ki, kendimi görür gibi oluyorum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Beraber oldugumuz için. Senin benim heyecanım hep yüksek olacaktır. Saygılılar

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim. Beraber oldugumuz için. Senin benim heyecanım hep yüksek olacaktır. Saygılılar

      Sil
  3. Bizimle olduğun için teşekkürler Elmas'cım. Heyecanın öyle güzel ki, kendimi görür gibi oluyorum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil