17 Mart 2015 Salı

Migros Duy Bizi

Bu yazım, bence biraz üzücü ve olumsuz olacaktır. Olumsuz şeylerden bahsetmek istemiyorum ama olumsuz gördüğümüz şeylerin olumluya dönüşeceğini görmek ve biraz da buna katkıda bulunmak benim için önemli. 

Türkiye'ye süper market anlayışını getiren büyük bir firma olan Migros'un marketlerinde sıcak satış bölümünde bulunan gıdaların bir gün sonra çöpe atılmasını öğrendikten sonra bu yazıyı yazmaya karar verdim. 

Belki bir şeylere dikkat çekerim. 

Migros, sıcak satış bölümünde müşterilerine sunduğu unlu mamulleri pişirip reyonda sergiledikten sonra satışı gerçekleşmeyen ve kalan unlu mamullerini müşterisine bayat ürün satmamak için her sabah tazeleri ile yer değiştiriyor ve dünden kalan ürünlerini toparlayıp çöpe atıyor. 

Migros'un taze ürün satmasını ve müşterisine önem vermesinden son derece mutluyum. Kaliteli hizmet anlayışı sunan firmanın, kalan ürünleri neden çöpe attığını anlamış değilim. 

Türkiye genelinde o kadar mağazası mevcut olan kurumsal bir şirketin bu ürünleri çöpe göndermek yerine toparlayıp hayvan barınaklarına göndermesi daha uygun olmaz mı?

Bozulmamış gıdaların çöpe gönderilmesine çok üzülüyorum ve ayrıca dinimizce israfın günah olduğunu biliyorum. 

Migros'ta sosyal sorumluluk projesi yapıp marketlerindeki gıdaları hayvan barınaklarına gönderse güzel olur. 

Yiyecekleri gönüllü toplayıp hayvan barınaklarına teslim edebilecek bir çok hayvan severin yardım edebileceği kanısındayım. 

Ben tek başıma çok ses getiremem. Sizin desteğinizi rica ediyorum. 

Benimle misiniz?

Teşekkürler ve sevgiler. 

2 yorum :

  1. AAAA gerçek olamaz kurumsal bir yer dediğiniz gibi nasıl çöpe atar hayvanlar hatta aç insanlar var bozulmamış ürün nihayetinde yazık ya..Gerçekten duy migrossssssssssssssss....

    YanıtlaSil
  2. Bende duyduğumda şaşkınlığımı gizleyemedim. Sorumsuzca yapılan bir davranış. Artık bir çözüm bulmaları gerektiklerini anlamışlardır.

    YanıtlaSil