On yılı aşkın süredir Garanti bankası müşterisiyim. Maaşımda
sürekli Garanti Bankası’na yattığı için birçok finansal işlemimi internet
bankacılığı üzerinden yapıyorum.
İki yıl önce bir hesaba EFT yapmıştım ve o hesaba ait üç
adet dekonta ihtiyacım vardı. İnternet bankacılığı maalesef bana yardımcı
olamadı. Çünkü sistem geriye dönük iki yılın hareketine ulaşmaya izin
veriyor. Nasıl bir erişim hakkıysa bu.
Tabi bizde işi gücü bıraktık ve bankanın yolunu tuttuk. Sıra numarası aldım, bekledim ve sıkıntımı dile getirdim. İstediğim tarihler arasındaki dekontlara gişedeki bayan ekstradan ekranından baktığında göremedi. Öyle bir
sistem yapılmış ki kime ne gönderdiğin
belli bile olmuyor. Eft yaptığın ne hesap nede isim çıkmıyor. Doğal olarak bende
hesap hareketlerime kendim bakıp bulmak istedim. 2012 yılına ait hesap ekstresi istediğim için, ücretli
verebileceğini söyledi. 6 TL
Çok komik bir durum. Para önemli değil, yapılan hizmet yanlış. Ben
o hesap detayına ulaşmak zorunda olduğum için para ödeme zorunluluğu içinde kalmak,
ve ödeme yapmak beni rahatsız ediyor. İnternet bankacılığı neden var? İşlemlerinizi rahat
yapmak ve her an her yerden ulaşabilmek için değil mi? Değilmiş demek ki.
Bankalar
nereden ne kadar para koparırız düşüncesi içerisinde her işlemden ücret alma
peşindeler. Sürekli bir şeyler çıkıyor karşınıza.
Mecburiyetten yaptığım
ödemelerden son derece rahatsızım. Kendimi enayi yerine konmuş hissi
oluşturuyor bende. Garanti Bankası ile yaşadığım sorunlar gittikçe çoğalmakta.
Maaşımı o bankadan almasam kesinlikle tercih etmeyeceğim kendilerinide. MECBUR kalıyorum.
Kim bilir benim gibi sorun yaşamış ne kadar müşteri vardır.
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder