20 Mart 2015 Cuma

Garanti Bankası Hesap Ücretleri Hiç Bitmez



On yılı aşkın süredir Garanti bankası müşterisiyim. Maaşımda sürekli Garanti Bankası’na yattığı için birçok finansal işlemimi internet bankacılığı üzerinden yapıyorum. 


İki yıl önce bir hesaba EFT yapmıştım ve o hesaba ait üç adet dekonta ihtiyacım vardı. İnternet bankacılığı maalesef bana yardımcı olamadı. Çünkü sistem geriye dönük iki yılın hareketine ulaşmaya izin veriyor. Nasıl bir erişim hakkıysa bu.


Tabi bizde işi gücü bıraktık ve bankanın yolunu tuttuk. Sıra numarası aldım, bekledim ve sıkıntımı dile getirdim. İstediğim tarihler arasındaki dekontlara gişedeki bayan ekstradan ekranından baktığında göremedi. Öyle bir sistem yapılmış ki  kime ne gönderdiğin belli bile olmuyor. Eft yaptığın ne hesap nede isim çıkmıyor. Doğal olarak bende hesap hareketlerime kendim bakıp bulmak istedim. 2012 yılına ait hesap ekstresi istediğim için, ücretli verebileceğini söyledi. 6 TL 


Çok komik bir durum.  Para önemli değil, yapılan hizmet yanlış. Ben o hesap detayına ulaşmak zorunda olduğum için para ödeme zorunluluğu içinde kalmak, ve ödeme yapmak beni rahatsız ediyor.  İnternet bankacılığı neden var? İşlemlerinizi rahat yapmak ve her an her yerden ulaşabilmek için değil mi? Değilmiş demek ki.

Bankalar nereden ne kadar para koparırız düşüncesi içerisinde her işlemden ücret alma peşindeler. Sürekli bir şeyler çıkıyor karşınıza.

Mecburiyetten yaptığım ödemelerden son derece rahatsızım. Kendimi enayi yerine konmuş hissi oluşturuyor bende. Garanti Bankası ile yaşadığım sorunlar gittikçe çoğalmakta. Maaşımı o bankadan almasam kesinlikle tercih etmeyeceğim kendilerinide. MECBUR kalıyorum. 

Kim bilir benim gibi sorun yaşamış ne kadar müşteri vardır. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder