26 Mart 2015 Perşembe

Samimi Bir Roman&Köprü


Tavsiye üzerine aldım Köprü kitabını ve hemen okumaya başladım. Araya sürekli bazı işlerimin girmesinden dolayı bitirmem biraz zaman aldı. Bittiğinde kendimi Köprü'nün içinde yeni bir kitap almak için geziyormuşum gibi hayal ettim.

Bazı kitaplar vardır. Sizi içine çeker. Sonunu tahmin edersiniz ama sayfaları okuyup bitirmek istersiniz. Gerçek gibi gelir size. Kafanızda o kitabın gizli kalmış bir kahramanı sizmiş gibi hayal eder bir gölge gibi arka durur ve bakarsınız. Okurken o kadar net görebiliyorsunuz.

Köprü'den biraz bahsedersem ; İki farklı hayat yaşayan üniversite öğrencisinin müzik okumak için geldikleri şehirde tanışır ve birbirlerine aşık olurlar. Köprü sayesinde aşkları derinleşir. Köprünün çatısı altında buluşurlar. Köprü kendilerini iyi hissettikleri bir kitapçıdır. Farklı yaşamları onları birbirinden ayırır. Aradan geçen  yedi yıl sonra Köprü yeniden onları bir araya getirecektir. Köprü'nün başına gelen sel felaketi, kitabevinin sonunu hazırlamaya yetmiştir. 

Bir çok okur severin kendini iyi hissettiği Köprü nasıl yeniden hayat bulacaktır? Mucize gerçekleştirilecek midir? İkinci bir şans var mıdır? 
 
Köprü'yü sevdim. Sıcacık ve çok samimi buldum. Hayatımızdaki gerçekleri bir kez daha gördüm.Okumayı her sevenin bu kitabı okuması gerekir. Okumayı seven biri okuma aşkı nedir anlayabilir. 

Köprü tavsiyemdir. Mutlaka okunmalı.

2 yorum :

  1. merhaba cnm bloğunu takibe aldı bende beklerim :)) ------->>http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil